//

Ervaring met stream op ATV2

Ervaring met stream op ATV2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week of 2 de ATV2. Vervolgens Seasonpass & XBMC Eden geïnstalleerd. Het ziet er erg mooi uit. Ik moet alleen vaststellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-12, 08:21
lleezz lleezz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: daar
Berichten: 4
Standaard Ervaring met stream op ATV2

Ik heb sinds een week of 2 de ATV2. Vervolgens Seasonpass & XBMC Eden geïnstalleerd. Het ziet er erg mooi uit. Ik moet alleen vaststellen dat het streamen van ISO's soms tot hapering van het beeld. Op mijn Popcorn 110 ervaart dit niet. Hebben meer mensen hier last van haperend beeld bij met name de ISO's boven de 5GB?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-12, 10:29
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

iso's zijn processor intensiever omdat het een ingepakte versie van de film is. Naast de film afspelen en streamen moet hij dus ook nog eens on-the-fly uitgepakt worden.
Daarnaast speelt de ATV niet alle formaten even goed af. De beste bestandsformaten zijn 720p of 1080p x264 mkv's.
  #3  
Oud 02-01-12, 10:54
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Video_ts mappen moet ik altijd wel in iso zetten anders pakt XBMC hem niet. Alleen ik heb gelukkig nog geen stotterring ervaren met het thema waar ik nu mee draai. Wel bekabeld aangesloten natuurlijk.
  #4  
Oud 02-01-12, 10:58
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Eerlijk gezegd vind ik het XBMC gebeuren op de apple tv2 een afknapper, als ik stream moet hij bijna continu bufferen. Wanneer ik dezelfde DVD (VIDEO_TS) afspeel via de MediaPlayer applicatie gaat dit alles perfect zonder continu de buffer in te laden.
  #5  
Oud 02-01-12, 11:08
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Dan heb je waarschijnlijk toch iets niet helemaal lekker aangesloten of een sloom netwerk, foute tweaks of zoiets dergelijks. Alle gangbare formaten die ik er tegenaan gooi doen het goed.

Als je zo'n DVD voor de helft naar de ATV kopieert en hem dan intern afspeelt, heb je dan nog dat probleem? Lijkt me sterk namelijk.
Reageren

Labels
atv2 xbmc



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stream problemen met oa Yelo & Safari Miki99Ronaldo iPad algemeen 3 10-05-11 11:36
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Muziek: Stream links in iTunes library ook te syncen met iPhone? Y.S. Muziek, foto & video 0 05-07-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.