//

ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content

ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist mn Apple Tv2 updated naar de laatste versie en jailbroken met seasonpass. Daarna heb ik ATV Flash aangeschaft en de software geinstalleerd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-12, 21:07
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard ATV Flash "Playback error" en "an error occurred loading this content

Ik heb zojuist mn Apple Tv2 updated naar de laatste versie en jailbroken met seasonpass. Daarna heb ik ATV Flash aangeschaft en de software geinstalleerd. Mn Apple TV2 kan nu communiceren met mn MacBook
so far, so good (eigenlijk niet dus)

Als ik een film selecteer krijg ik de melding:

Playback Error
an error occurred loading this content

Welke ATV Flash-kenner hier op het forum kan mij uit de brand helpen en me vertellen wat ik evt waar moet aanpassen??

mijn dank is zeeeeeeer groot!

edit:

Ik ben gaan kijken op het forum van aTV Flash....en er zijn zeer veel mensen met problemen van de Media Player in te stellen. Moet je nou SMB kiezen of AFP? je ip-adres of de naam van je macbook? wel of geen username/password?

Er staat niet 1 duidelijke uitleg of mogelijke oplossing op die site van hun.
Ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen met de Media Share-instellingen voor aTV Flash....zo ja, staat een heerlijke fles champagne/wijn/of kratje bier tegenover!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2012 om 22:42 ----------

deze kan op slot: na bijna 2 vogelen is het me allemaal gelukt! zeer blij! )

Laatst gewijzigd door Geert1976; 02-01-12 om 21:59.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-12, 23:38
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 Bekijk bericht
Ik heb zojuist mn Apple Tv2 updated naar de laatste versie en jailbroken met seasonpass. Daarna heb ik ATV Flash aangeschaft en de software geinstalleerd. Mn Apple TV2 kan nu communiceren met mn MacBook
so far, so good (eigenlijk niet dus)

Als ik een film selecteer krijg ik de melding:

Playback Error
an error occurred loading this content

Welke ATV Flash-kenner hier op het forum kan mij uit de brand helpen en me vertellen wat ik evt waar moet aanpassen??

mijn dank is zeeeeeeer groot!

edit:

Ik ben gaan kijken op het forum van aTV Flash....en er zijn zeer veel mensen met problemen van de Media Player in te stellen. Moet je nou SMB kiezen of AFP? je ip-adres of de naam van je macbook? wel of geen username/password?

Er staat niet 1 duidelijke uitleg of mogelijke oplossing op die site van hun.
Ik hoop dat er iemand hier is die mij kan helpen met de Media Share-instellingen voor aTV Flash....zo ja, staat een heerlijke fles champagne/wijn/of kratje bier tegenover!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 januari 2012 om 22:42 ----------

deze kan op slot: na bijna 2 vogelen is het me allemaal gelukt! zeer blij! )
Share it with the World ;-)
__________________
there are no strangers, just friends who never met before
  #3  
Oud 03-01-12, 00:06
japie3404 japie3404 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: ijsselstein
Berichten: 20
Standaard

Wil je laten weten wat de juiste instellingen zijn?
Vooralsnog heb ik nog geen vertrouwen in de mediaplayer van atv flash. De xbmc lijkt het beter te doen, zeker bij het afspelen van dvd (vob).
  #4  
Oud 03-01-12, 00:25
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

ik heb gekozen voor AFP in Media Share. En ik heb mn ip adres gebruikt ipv naam macbook. SMB veld leeg laten. Hierna een Test uitvoeren en Save Changes....et voila, na ruim 2 uur klooien had ik perfecte stream Macbook--Apple Tv2 met ATV Flash Media Player
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Twitter - "secure connection failed error" QQleQ iPhone Apps 14 14-09-09 14:46
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 17:21
iPhone: "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn X_chinese Jailbreak 2 08-09-08 14:21
"geen service" carrier:error Tarikc Archief 5 14-02-08 10:36
Terug "error sending message" probleem ! Nicolaz_ Unlock [archief] 14 30-01-08 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.