//

Icefilms start film niet

Icefilms start film niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit probleem heb ik heel vaak. Vaak start een film/programma wel gewoon, maar heel vaak heb ik ook het probleem wat ik nu dan eindelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-12, 21:25
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard Icefilms start film niet

Dit probleem heb ik heel vaak. Vaak start een film/programma wel gewoon, maar heel vaak heb ik ook het probleem wat ik nu dan eindelijk eens gefilmd heb. Het lijkt wel alsof hij de film inlaad en daar blijft het bij.

Haal ik de stekker uit m'n ATV2 en plug deze er na 10 seconde weer in, werkt het wel weer. Maar het kan zijn dat hij het na een aantal programma's kijken weer doet.

YOUTUBE:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-12, 21:50
Peter141080 Peter141080 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 30
Standaard

Dit heb ik ook sind jailbreak op 4.4.4. Laadt wel, lijkt de film ook te starten maar springt weer terug. Op Windows lukt het verder wel, maar niet op atv 2
  #3  
Oud 03-01-12, 22:17
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Precies hij lijkt de film op te starten, maar springt dan heel snel weer weg. De boodschap rechtsonderin bedoel je he?
Haal jij nu ook steeds de stekker er uit en dan weer er in?
  #4  
Oud 07-01-12, 16:24
darkdreamz darkdreamz is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 19
Standaard

De plugin geeft af en toe foutmeldingen maar download Navi-X eens, icefilms zit hier namelijk ook ingebouwd. zie: Navi-X Media Browser - Home Page

Icefilms zit onder mediaportal -> site scrapers

Ik had in het begin ook last van de meldingen tot ik navi-x gebruikte. Succes !
  #5  
Oud 10-01-12, 21:08
armandoth armandoth is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Huizen
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkdreamz Bekijk bericht
De plugin geeft af en toe foutmeldingen maar download Navi-X eens, icefilms zit hier namelijk ook ingebouwd. zie: Navi-X Media Browser - Home Page

Icefilms zit onder mediaportal -> site scrapers

Ik had in het begin ook last van de meldingen tot ik navi-x gebruikte. Succes !
Het probleem is dat ik dus helemaal geen melding krijg.. Icefilms is icefilms, dus ik denk niet dat dit verbeterd als ik Navi X installeer?
  #6  
Oud 10-01-12, 21:26
pverheugt pverheugt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dit probleem ook gehad en sinds vanavond opgelost.

Vorige week had ik mijn ATV2 nog bekabeld aangesloten (100 mbit cat 5) en toen werkte alles nog prima. Een paar dagen geleden ATV2 op wireless gezet en toen kreeg ik ook dit probleem; eerste 1 á 2 films/series doen het wel daarna het zelfde probleem... working (staat er heel even rechts onderin het scherm) maar verder gebeurd er niets.

Zojuist weer de ATV2 bekabeld aangesloten... problem solved!
  #7  
Oud 10-01-12, 21:31
armandoth armandoth is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Huizen
Berichten: 12
Standaard

Meteen m'n lan kabel uit de PS3 gerukt en in de ATV gedaan. Kijken of het probleem nu is opgelost!! Thanks alvast
  #8  
Oud 10-01-12, 21:32
pverheugt pverheugt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

@Armando: Laat ff weten of dit voor jou ook werkt aub...
  #9  
Oud 10-01-12, 22:12
armandoth armandoth is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Huizen
Berichten: 12
Standaard

Het heeft helaas niet geholpen..
  #10  
Oud 10-01-12, 22:24
pverheugt pverheugt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Bij mij werkt dit dus wel goed. Het probleem heeft hoogstwaarschijnlijk met het netwerk te maken. Wat je kunt proberen is het wireless signaal van je router op een ander kanaal te zetten. Hoever staat je ATV van je router?
  #11  
Oud 10-01-12, 22:27
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Maar dat zou toch niet uit moeten maken als ik hem nu bekabeld heb?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2012 om 22:39 ----------

Heel apart mensen, ik heb nu Navi-X er op gezet en als ik via Navi-X de mediaportal open --> sitescrapers en dan icefilms, dan opent hij wel alles. Heel apart dit.

Het liefst werk ik rechtstreeks via Icefilms, aangezien dat er een stuk overzichtelijker uitziet en ik kan werken met favorieten. Het probleem ligt dus niet aan mijn internet, maar waarschijnlijk aan de add-on van Icefilms zelf?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2012 om 22:41 ----------

Oh wacht, via de normale Icefilms add-on doet hij het nu ook weer. Waarschijnlijk zit hij weer even in een goede periode. Ik kan pas met 1/2 dagen zeggen of het probleem is opgelost. Wordt vervolgd..
  #12  
Oud 13-01-12, 19:09
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Helaas ondervind ik dit probleem ook als ik via Navi-X afspeel, ook al zit er een internetkabel in en zit ik dus niet op Wi-Fi..
  #13  
Oud 13-01-12, 19:59
petra1971 petra1971 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Hebben jullie internet van UPC?
Ik heb namenlijk dezelfde problemen. Als ik de atv bij mijn ouders aansluit is er geen enkel probleem. Zij hebben geen UPC.
Het schijnt dat UPC en de site Megaupload vanwaar Icefilms gestreamd worden niet zo'n goede combi is.
  #14  
Oud 13-01-12, 21:45
armandoth armandoth is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Huizen
Berichten: 12
Standaard

Ik heb KPN..
  #15  
Oud 13-01-12, 22:59
hutskie hutskie is offline
• iOS 4.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1
Standaard

ik heb hem sinds vandaag.. net gejailbreakt.. moet zeggen dat ie een beetje tegen valt. Heb veel vast lopers en ook UPC.
En net had ik een ondertitel die totaal niet klopte. Ik hoop dat het beter wordt anders heb ik wel spijt van de aanschaf.

Maar zoals ik al zei heb ik hem net 2 uurtjes. Nu is mijn vraag kun je nu alleen gratis films kijken via XBMC? als ik FILMS aanklik staat er overal een prijs bij. En je moet een apple id invullen. Dat blijft ook zo ?? ook als ie gjailbreak is?

@nu start ik een 2de film en The transit maar de ondertitel is van een andere film???

Laatst gewijzigd door hutskie; 13-01-12 om 23:10.
  #16  
Oud 13-01-12, 23:13
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

http://forum.iculture.nl/f134/apple-...le-tv-2-a.html
  #17  
Oud 14-01-12, 18:31
battygol battygol is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

na veel lezen, heb ik nu ook een betaalde account van megaupload.
Nu doet hij het kan wel 10+ keer switchen en hij blijft het doen.
Toen ik nog geen betaalde account had, was het drama start, 1 x op en moest dan weer 10 minuten wachten voor dat ik een andere op kon starten.

Het ziet er naar uit dat je naar een betaalde account toe moet ( prijsafspraken megaupload en icefilm, wie weet )
  #18  
Oud 15-01-12, 12:21
sys50000 sys50000 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 5
Standaard Icefilms niet tegelijkertijd te gebruiken op 2 apparaten

Ik heb zowel XBMC met Icefilms plugin op de ATV2 en de PC. Op een gegeven moment startte er geen film op m'n PC meer op. Ik had geen idee wat er aan de hand was. Totdat ik besefte dat ik op de ATV2 nog een icefilm film in pauze had staan. Nadat ik op de ATV2 de Icefilm plugin had afgesloten werkte het op m'n PC ook weer.

Ik denk dus er in de router 1 bepaalde poort voor Icefilms wordt gebruikt en die kun je niet met 2 apparaten tegelijkertijd gebruiken. Wellicht is er een forwarding truukje voor.

Ik heb geen megaupload account en kan gewoon switchen zonder vertraging.
  #19  
Oud 15-01-12, 15:25
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Ik heb ook Icefilms draaiende op mn ATV2, wireless. En ook soms een film aanklikken, en dan de melding rechtsonderin: Bezig. En vervolgens gebeurt er niks.
Ik heb een router van Sitecom en een Cisco modem van UPC.

Kan iemand mij vertellen als ik mn ATV2 bekabeld wil gaan aansluiten waar ik deze dan moet aansluiten; ATV2 kabeltje in router of modem?
  #20  
Oud 15-01-12, 17:15
petra1971 petra1971 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb inmiddels wat instellingen aangepast in mijn Thomson Modem/router van UPC. De bandbreedte stond op 20. Deze heb ik op 40 gezet en wonderwel werkt het nu weer 75% beter. Ik heb nog wel eens dat een film/serie niet direct op start, maar na een paar keer proberen lukt het wel.

Ik weet niet of het aan de instelling lag of dat dit een gelukstreffer is, maar feit is dat ik weer kan kijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icefilms - Verzameltopic voor problemen baardagamenl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 413 19-11-12 23:27
ondertiteling icefilms mikeh Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 09-01-12 18:36
hoe zet je icefilms op XBMC de vos Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 07-11-11 18:59
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:22.