//

xmbc windows..

xmbc windows.. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen.. atv2 gejailbreaked.. ging goed. nu wil ik xmbc er op zetten maar kom er niet uit.. heb al een hele hoop topics gelezen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-12, 22:27
barryw barryw is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard xmbc windows..

beste mensen..

atv2 gejailbreaked.. ging goed.
nu wil ik xmbc er op zetten maar kom er niet uit..
heb al een hele hoop topics gelezen, zowel hier als op ander sites.
als ik putty opstart vraagt hij, log in as..
en dan een password.
hier loop ik al vast..

is er iemand die even stap voor stap kan vertellen hoe ik dat voor elkaar kan krijgen..

bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-12, 22:56
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Come on zeg. Je hebt een hele hoop topics doorgelezen, maar dit niet gevonden?
Er zijn dus letterlijk meer dan 8 topics, in dit subforum alleen al, met het antwoord.

Door dit soort topics te openen en niet te zoeken krijgen we zo'n wildgroei met nutteloze topics zoals deze dat mensen inderdaad niet meer gaan zoeken, doe aub een beetje je best door zelf op onderzoek uit te gaan.


Hier heb je er 2
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...rds-putty.html
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...lukt-niet.html
  #3  
Oud 05-01-12, 23:04
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je inderdaad kunnen aansluiten in de aangedragen topics.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ATV2+XMBC+Time Capsule Kristelnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 41 27-10-12 15:47
xmbc hapert bij afspelen films kroketje76 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 17 25-04-12 16:42
xmbc foutmelding script failed plugin video.icefilms peterksr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 30 06-02-12 00:20
Kan geen mp3's afspelen in XMBC ErikFCDB Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 22 29-11-11 17:04
Windows: iPhone niet herkend in windows explorer (Windows 7 / WIndows XP) nielsmunoz Desktop-applicaties 8 12-07-11 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:33.