poorten open zetten xbmc icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sheriff1983 Super, Thanks! Het werkt nu! Goed om te horen veel plezier met je Apple tv Eric...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het nog steeds niet.
|
|
|||
|
|||
wat je anders nog zou kunnen doen is een xtreamer ultra kopen heb ik voor erbij werkt super
|
|
|||
|
|||
ik krijg het nog steeds niet voor elkaar.
Heb me thomson dom gemaakt en een ander router er achter geplaatst. Nog werkt het niet. Ik baal er wel van. |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels wat instellingen aangepast in mijn Thomson Modem/router van UPC. De bandbreedte stond op 20. Deze heb ik op 40 gezet en wonderwel werkt het nu weer 75% beter. Ik heb nog wel eens dat een film/serie niet direct op start, maar na een paar keer proberen lukt het wel.
Ik weet niet of het aan de instelling lag of dat dit een gelukstreffer is, maar feit is dat ik weer kan kijken. |
|
|||
|
|||
Bedankt.
Dan ga ik dat ook maar eens proberen. Als het lukt laat ik het wel even weten. |
|
|||
|
|||
Maar dat is trouwens toch voor draadloos? Ik heb hem met de kabel aangesloten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn atv idd draadloos. Misschien moet dat proberen icm de aangepaste bandbreedte.
Het werkt bij mij nog steeds. |
|
|||
|
|||
ja maar dan is de snelheid te laag voor hd.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2012 om 16:49 ---------- zojuist draadloos geprobeerd maar doet het nog steeds niet goed. Wie o wie kan me helpen? Heb alles al geprobeerd |
|
|||
|
|||
Inmiddels zeer veel kastjes aangesloten en heel raar maar bij sommige mensen dan pakt hij de eerste film die je aanklikt die speelt gewoon,kies je daarna een andere film dan lijkt het alsof hij het doet je ziet login bij megaupload en hij doet niks.
Van de 20 zeker bij 5 mensen. Ziggo,Tele2 KPN etc Weet iemand hoe dit kan? Een account erin zetten helpt niet. Groetjes Andere router ertussen gezet in plaats van linksys een dlink dir 655 en toen werkte het wel. Laatst gewijzigd door martijndk1983; 16-01-12 om 20:39. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
720p HD Icefilms (XBMC) | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 18 | 11-01-12 13:00 |
ondertiteling icefilms | mikeh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 09-01-12 19:36 |
hoe zet je icefilms op XBMC | de vos | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 07-11-11 19:59 |
Poorten naast poort 80 | ardtimmerman | iPhone algemeen | 1 | 28-04-11 12:49 |
wachtwoorden/poorten wijzigen? | levirobben | Archief | 1 | 02-01-10 18:31 |
|
|