//

tv-shows bufferen niet, films wel!

tv-shows bufferen niet, films wel! discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Situatie: upc 60mb internet, wifi netwerk, XMBC v11 (geheugenverbruik 58%), Icefilms. Na een week gespeeld te hebben met dit systeem, kom ik de volgende punten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-12, 19:09
borrie1973 borrie1973 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard tv-shows bufferen niet, films wel!

Situatie: upc 60mb internet, Wi-Fi netwerk, XMBC v11 (geheugenverbruik 58%), Icefilms.

Na een week gespeeld te hebben met dit systeem, kom ik de volgende punten tegen.
- Films kijken met 720p gaat soms redelijk goed maar het dan moet je mazzel hebben met de goede sources denk ik. Probleem is dat de film op bepaalde punten lichtelijk gaat haperen op een irritante manier, zodanig dat het niet meer leuk is om te kijken. schijnt met een bepaalde codex te maken te hebben. kan ik dit oplossen of blijft dit gewoon een beperking?

- kijk daarom als het aanbod er is en de 720p irritant wordt op dvdrip en dat gaat vaak goed. soms komt er dan een ander probleem, namelijk die van het volgende punt.

- Tv-shows kijken geeft de meeste problemen tov films. probeer je een serie te kijken dat laad hij de film en op het moment dat hij zegt dat hij gaat bufferen, blijft hij wachten op pauze en gebeurd er niks. Hij klimt dus niet in % omhoog. play drukken geeft een paar seconden beeld/geluid en dan stopt hij weer maar er gebeurd verders niks. een andere aflevering doet het soms wel en die erna bv weer niet. Een vriend van mij heeft dezelfde serie geprobeerd en daar werkt het gewoon, het is trouwens een oude serie (gilmore girls). Hoe komt dit en hoe kan ik dit oplossen?? nieuwere series werken verhoudingsgewijs beter!

Heb al geprobeerd de ATV2 bekabeld te draaien en dezelfde situatie te draaien maar dat geeft dezelfde problemen.

Moet het geheugenverbruik omlaag?? en zoja hoe en waarmee??
Zijn er andere oplossingen/probeersels?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-12, 19:26
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

hoor er meer met probs en Upc
ATV en UPC vinden elkaar nie lief
  #3  
Oud 17-01-12, 19:33
borrie1973 borrie1973 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik las ergens ook iets van Upc. Die mensen hebben een router van thomson of zoiets. Ik heb 1x een kabelmodem van scientific atlanta, toen ik een snellere internetverbinding kreeg van 60MB kreeg ik er een kabelmodem van Cisco erbij. Als Wi-Fi N router heb ik er 1 van CIsco van het type lynksys wrt 320N. die laatste is door mezelf aangekocht en is dus niet van UPC
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik heb wel xbmc maar nog geen films wat nu ... lesley00 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 25-12-11 16:02
films wel op je iphone, maar niet meer op je mac spiffs iTunes 0 12-01-11 21:40
3voor12 Luisterpaal blijft bufferen ledzep iPhone Apps 0 11-10-10 17:09
radio op de iphone3g, werkt haast niet ivm bufferen ! iphoneluffff iPhone algemeen 5 24-06-09 18:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:04.