klopt het dat je een mac nodig hebt voor xbmc? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) om xmbc op m,n apple tv te zetten heb ik dan een mac nodig of kan het ook op een andere manier?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
klopt het dat je een mac nodig hebt voor xbmc?
om xmbc op m,n apple tv te zetten heb ik dan een mac nodig of kan het ook op een andere manier?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope. Mijne draait op Windowns.
|
|||
|
|||
via beide mogelijk
|
|
|||
|
|||
ok heb het inderdaad al voor elkaar maar nog geen ondertiteling
iemand een hind |
|
||||
|
||||
Ja, ik heb een hint
Installeer de "xbmc subtitle addon" Laatst gewijzigd door Bomans; 18-01-12 om 14:04. |
|
|||
|
|||
Via Windows kan je het doen via Putty(SSH) en via MacOS doe je het via de Terminal. Via deze manier kan je ook NitoTV installeren en via NitoTV kan je ook makkelijk XBMC updaten via de interface.
|
|
|||
|
|||
oke mensen bedankt voor de info met jullie hulp en google ben ik er dan eindelijk klaar mee ..
thnx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die denkt dat je nieuwe firmware hebt. | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-12-10 18:48 |
Files HD Klopt dat Wie geeft me advies. | patrickvisser | iPad algemeen | 0 | 07-10-10 14:27 |
ipod touch doen denken dat het een iphone is? | Bart274 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-10-10 18:51 |
Ik Heb Info Nodig Over Het Kopen Van Een 3g In De Vs | thomacho | Archief | 2 | 27-06-08 21:22 |
|
|