//

Apple TV Wi-Fi probleem

Apple TV Wi-Fi probleem discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb net vandaag mijn apple tv binnen gekregen en ik wou hem gelijk jailbreaken. Ik had hem eerst even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-12, 23:06
nielsleeuw8 nielsleeuw8 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard Apple TV Wi-Fi probleem

Hallo,

Ik heb een vraagje.
Ik heb net vandaag mijn apple tv binnen gekregen en ik wou hem gelijk jailbreaken. Ik had hem eerst even aangesloten om te kijken hoe het allemaal werkte. Ook me internet zat had ik erop gezet. Ongeveer na een half uurtje dacht ik oke ik ga hem nu jailbreaken. Ik heb dus alles uitgevoerd en alles was goed gegaan. Ik hem dus weer aansluiten op mijn tv. Vraagt hij om het Wi-Fi netwerk klik op mijn Wi-Fi krijg ik een soort van foutmelding ( Er heeft zich een probleem voorgedaan met de verbinding met het netwerk, Het Wi-Fi wachtwoord dat u heeft opgegeven is onjuist probeer het opnieuw) maar dat is gelijk als ik op mijn verbinding klik en ik heb nog helemaal geen wachtwoord ingevoerd. Als ik op een ander netwerk klik kan ik wel gewoon een wachtwoord invoeren. Ook heb ik de fabrieksinstellingen er weer opgezet via Itunes op me pc en daarna weer geprobeerd maar krijg dan de zelfde foutmelding.
Ik hoop dat jullie me snappen en dat jullie een oplossing weten.

M.v.g
Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV remote probleem Dreissen Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 31-12-11 09:39
[Apple Tv 2 Probleem] TV UIT----->Apple TV 2 stopt/pauze. dtsjunk Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 29-07-11 14:30
Apple TV 2 PLEX probleem iphoneEd Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 08-07-11 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.