XBMC plugins script error discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik heb een Apple Tv2 kant en klaar gekocht met Jailbreak. Apple tv is versie 4.4.4 Start op met Nito TV --overflow--XBMC--Internet browser enz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
XBMC plugins script error
Dag, Ik heb een Apple Tv2 kant en klaar gekocht met Jailbreak.
Apple tv is versie 4.4.4 Start op met Nito TV --overflow--XBMC--Internet browser enz Internet en de browser functies werken allen Maar XBMC is een problem child Via Nito Tv heb ik de laatste versie van XBMC geinstalleerd 11.0 eden beta 2. Zover zo goed Maar alles wat ik onder XBMC breng doet het niet . Zoals Navi_X , XOT-UZG, open ik bv uitzending gemist dan kom ik in een keuze menu de 50 meeste en als ik daar op klik dan vind ie niks de meest voorkomende foutmelding is :script error: Wat gebeurd hier en hoe op te lossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Opgelost door mezelf
|
|
||||
|
||||
Mocht je dan je oplossing posten dan was het voor andere misschien ook wat.... Anders gaat hier een slotje op.
|
|
|||
|
|||
ja nu een beetje niets zeggende topic dit geworden
|
|
||||
|
||||
Daarom een slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Plugins inschakelen iPhone 3Gs | Derwinnn | iPhone Apps | 0 | 15-08-10 04:09 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Error: main script execution failed | Busta227 | Jailbreak apps en thema's | 75 | 17-06-08 18:30 |
extra ical plugins? | boomshine | iPhone algemeen | 1 | 15-05-08 12:16 |
Quicktime codec plugins? | Vlex | iPhone algemeen | 1 | 12-11-07 13:04 |
|
|