//

XBMC speelfilms/series verwijderen

XBMC speelfilms/series verwijderen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en zit met een probleempje. Op mijn ATV2 heb ik een aantal speelfilms en series toegevoegd. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-12, 23:31
feloeah feloeah is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard XBMC speelfilms/series verwijderen

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zit met een probleempje.
Op mijn ATV2 heb ik een aantal speelfilms en series toegevoegd. Dit werkt perfect.
Nu zijn er enkele films en series verwijderd van deze schijf, maar ze blijven wel nog zichtbaar op mijn ATV2.
Is er ergens een optie om deze te verwijderen uit de lijst?
Alvast bedankt voor alle hulp!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-12, 00:45
Damhuis Damhuis is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Hee,

Als je naar Instellingen => Video => Bibliotheek => Bibliotheek Opschonen, dan controleert die volgens mij of de video's nog aanwezig zijn!

Hopelijk helpt het!
__________________
 iPad 2 - 64GB - iOS 5.0.1  Apple TV 2 - XBMC "Eden Beta" - iOS 4.4.4  MacBook Pro - 13" Inch (Late 2011) 
  #3  
Oud 08-02-12, 01:51
feloeah feloeah is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damhuis Bekijk bericht
Hee,

Als je naar Instellingen => Video => Bibliotheek => Bibliotheek Opschonen, dan controleert die volgens mij of de video's nog aanwezig zijn!

Hopelijk helpt het!
Bedankt voor je hulp.
Helaas helpt dit. Had ik ook al geprobeerd, maar tevergeefs.
Er staan 2 films in die er niet meer zijn en bij het openen ervan geeft hij ook aan dat de bestandslocatie niet gevonden kan worden.
  #4  
Oud 08-02-12, 02:07
Damhuis Damhuis is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Je zou ook eventueel op het Item kunnen gaan staan, en dan de Menu of Selectie knop eventjes in kunnen houden.

Dan komt er een Pop up omhoog waar staat "Uit bibliotheek verwijderen".. Misschien dat dit helpt?
  #5  
Oud 08-02-12, 18:33
feloeah feloeah is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damhuis Bekijk bericht
Je zou ook eventueel op het Item kunnen gaan staan, en dan de Menu of Selectie knop eventjes in kunnen houden.

Dan komt er een Pop up omhoog waar staat "Uit bibliotheek verwijderen".. Misschien dat dit helpt?
Hey dat is hem!!!! Gewoon de knop menu enkele seconden ingedrukt houden en uit het piop-up scherm verwijderen selecteren en klaar is kees.
Super, bedankt voor jullie hulp en snelle reacties!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Xbmc netwerk loc verwijderen remco24 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 08-08-11 21:36
Nieuwe series jel Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 05-08-11 23:44
XBMC verwijderen en veranderen in PLEX Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 29-06-11 11:23
Video: series en films downloaden sannetjeislief Muziek, foto & video 2 03-11-10 20:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.