//

1 Channel Bufferen

1 Channel Bufferen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag, naar al die weken dat films blijven bufferen en heel erg lang duren tot dat er 1 % bijkomt, hebben er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-02-12, 17:43
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard 1 Channel Bufferen

Ik heb sinds vandaag, naar al die weken dat films blijven bufferen en heel erg lang duren tot dat er 1 % bijkomt, hebben er hier meer last van?

Heb het echt sinds vandaag heel erg?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-12, 18:01
trici trici is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

Ik heb er ook erg last van. Ik hoop dat iemand ook een oplossing hiervoor heb.
  #3  
Oud 11-02-12, 18:02
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trici Bekijk bericht
Ik heb er ook erg last van. Ik hoop dat iemand ook een oplossing hiervoor heb.
Ja mischien dat het gewoon even te druk is ofzo, dat kan ook.. ben alleen blij dat ik niet de enige ben nu. Mischien is het straks wel over.
  #4  
Oud 11-02-12, 23:09
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Die servers waar het op staat zullen inmiddels ook wel overbelast raken in de avonduren. Lijkt me het meest voor de hand liggend
  #5  
Oud 12-02-12, 11:25
wasdroger wasdroger is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 42
Standaard

Ik heb het zelf voornamelijk s avonds. Maar idd erg vervelend.
  #6  
Oud 12-02-12, 17:48
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard

Word er helemaal gek van, nooit geen problemen mee gehad.. begin nu steeds meer te twijfelen dat het mischien wel eens aan me nieuwe modem zal liggen.
  #7  
Oud 12-02-12, 20:12
sentinaal sentinaal is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

hier vandaag ook heel erg door de dag gaat het vrij goed

nu juist bufferen en vaak stilvallen.
  #8  
Oud 12-02-12, 20:16
SoloX SoloX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: R'Dam
Berichten: 195
Standaard

nu ook meer mensen erop vandaar , en dat houd servers lekker bezig en word het sloomer
  #9  
Oud 12-02-12, 20:58
trici trici is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 8
Standaard

Wel erg irritant daar was mega oplossing stikker beter mee. Was gelijk spelen maar nu eerst 5 minuten wachten en dan op de helft weer zoiets gek word ik ervan
  #10  
Oud 13-02-12, 09:33
wasdroger wasdroger is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 42
Standaard

Ik vermoed dat het komt door dat half de wereld op 1 channel zit. S morgens en smiddags weinig last ( denk doordat america slaapt). S avonds begint de hel ( de tijd dat america wakker is). Ik heb zitten experimenteren met andere dingen en die hebben veel minder last van bufferen dus het ligt niet echt aan het internet of modems vermoed ik zo. Ligt gewoon aan dat putlocker en sockshare de toestroom niet aankunnen en soms 1 channel de toestroom niet aan kan ( meldingen van kan pagina niet vinden).
  #11  
Oud 13-02-12, 14:13
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Precies wat ik al dacht dan. Rapidshare is wat dat betreft een hele goede keuze, die hebben echt de backbone voor zoveel gebruikers.
  #12  
Oud 13-02-12, 22:59
QuestionMan QuestionMan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 71
Standaard

Is idd heel erg jammer, en de mensen die 1channel het beste kennen, die horen we nu eigenlijk niet vind ik wel jammer, was wel benieuwd wat hun oordeel hier over was.

En of er e.v.t. een oplossing voor komt, want dat forum is me ook al meerdere keren aangeraden en daar kijk ik ook met regelmaat op, maar daar is weinig over te vinden nog over de buffer problemen,
en dan praat ik puur over de bufferproblemen die pas zijn ontstaan en niet over het alle begin want toen werkte alles super goed hier.

Het is gewoon een top programma, alleen dat bufferen dat is niet leuk, dan kijk je niet meer met plezier, en word het toch maar weer icefilms.
  #13  
Oud 13-02-12, 23:15
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Precies wat ik al dacht dan. Rapidshare is wat dat betreft een hele goede keuze, die hebben echt de backbone voor zoveel gebruikers.
Maar die is al begonnen om films en series eruit te gooien....illegal content....is de melding dan.
  #14  
Oud 14-02-12, 09:41
wasdroger wasdroger is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuestionMan Bekijk bericht
Is idd heel erg jammer, en de mensen die 1channel het beste kennen, die horen we nu eigenlijk niet vind ik wel jammer, was wel benieuwd wat hun oordeel hier over was.

En of er e.v.t. een oplossing voor komt, want dat forum is me ook al meerdere keren aangeraden en daar kijk ik ook met regelmaat op, maar daar is weinig over te vinden nog over de buffer problemen,
en dan praat ik puur over de bufferproblemen die pas zijn ontstaan en niet over het alle begin want toen werkte alles super goed hier.

Het is gewoon een top programma, alleen dat bufferen dat is niet leuk, dan kijk je niet meer met plezier, en word het toch maar weer icefilms.

Precies het is jammer. Gister wilde ik een deel van een aflevering kijken. Totaal 45 minuten. Ben onderhand 90 minuten bezig geweest. Om de minuut bufferen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 februari 2012 om 11:14 ----------

Trouwens heeft iemand deze oplossing al geprobeerd?

Performance: video buffering, stuttering, choppiness

  • Update to the latest nightly build.
  • Use a wired network connection (if possible, even if just for testing to rule out wireless network issues).
  • Switch to a different network protocol (especially if you are using SMB), i.e. FTP, AFP, WebDAV or uPNP are good alternatives.
  • Try sharing the media on another device to rule out a device-specific (or network) issue.
  • Configure Audio Output in XBMC > System > Settings > System to use Optical/Coax, even if you are using HDMI. If this fixes your buffering issue, please let us know on the forums.
  • Set to 16-bit audio, Apple TV > Settings > Audio & Video > Audio Output and set it to "16 bit".
  • Turn off thumbnails, XBMC > Settings > Video > File and deselect 'generate thumbnails'.
  • Disable playback sync completely, XBMC > Settings > Video > Playback > turn off "Sync playback to display"
  • If you are having buffering issues using a Time Capsule on Wi-Fi, try this
  • Try switching on dirty regions to speed-up the GUI using advancedsettings.xml
  • Reboot
  #15  
Oud 14-02-12, 13:43
wasdroger wasdroger is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 42
Standaard

Vond trouwens deze discussie:

1Channel | LetMeWatchThis // Thread - File Host running away from SOPA !

Komt erop neer dat alle filehosten zich terug trekken. Wat er weer op neer komt dat dus iedereen gebruikt maakt van dezelfde linken.
  #16  
Oud 14-02-12, 15:39
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

het ziet er dus naar uit dat we, als het zo verder gaat, binnenkort niet veel meer hebben aan 1channel en icefilms.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Imdb addon gebruiken in 1 channel wasdroger Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 05-02-12 16:17
tv-shows bufferen niet, films wel! borrie1973 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 17-01-12 18:33
3voor12 Luisterpaal blijft bufferen ledzep iPhone Apps 0 11-10-10 16:09
radio op de iphone3g, werkt haast niet ivm bufferen ! iphoneluffff iPhone algemeen 5 24-06-09 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.