xmbc- video content downloaden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens het opstarten van mijn xmbc, gaat ie automatisch new movie content downloaden (rechts boven aan beeld) op zich geen probleem dat ie automatisch opstart. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
xmbc- video content downloaden
Tijdens het opstarten van mijn xmbc, gaat ie automatisch new movie content downloaden (rechts boven aan beeld) op zich geen probleem dat ie automatisch opstart.
maar alleen zie ik heel soms dat ie niks toevoegd, ik zie niet dat ie gelaad wordt normaal blauwe lijn.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hij doet weer post kan op closed gezet worden.
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het probleem is opgelost, dit topic kan dus dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xmbc foutmelding script failed plugin video.icefilms | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 30 | 06-02-12 01:20 |
Apps voor foto/video te up/downloaden? | apotheosis | Muziek, foto & video | 0 | 22-01-12 15:44 |
Video downloaden via Itunes IPad | a2xnet | iPad algemeen | 3 | 16-09-10 01:48 |
Windows: nederlandstalige content en video in Nederlandse itunes store | sanvanos | iTunes | 0 | 07-09-08 16:42 |
|
|