iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Channel1 films aan favouriten toevoegen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/113122-channel1-films-favouriten-toevoegen.html)

arjandevries 29-02-12 06:47

Channel1 films aan favouriten toevoegen
 
Hoi

Als ik een film heb gezocht op channel1 en ik wil de film bewaren ( niet opslaan) zeg maar aan een favourietenlijst toevoegen, hoe doe ik dat dan? Als ik dan later verder wil kijken pluk hem zo uit de lijst.

Arjan

slaxxx1 29-02-12 07:09

Als je in de lijt op de film staat een aantal sec. de menu knop indrukken en dan komt "add to favorites" te voorschijn.

Zo simpel is het :)

arjandevries 29-02-12 08:08

Mooi! Werkt.
Alleen niet als je de zoekfunctie gebruikt. Hij geeft dan wel het menuutje maar als je op toevoegen klikt en je kijkt of hij er echt in staat dan staat hij er dus niet in!
Bij A-Z zoeken is soms lastig als je bv naar de letter s en dan o (zoals social) dan ben je erg lang bezig.
Is daar een oplossing voor?

freestyle4all 29-02-12 09:11

Het is 1Channel b.t.w.

DoP 29-02-12 10:38

Is het ook zo dat 1Channel steeds opnieuw automatisch nieuwe films toevoegt of moet je dit zelf doen?

twanvogels 29-02-12 12:47

elke film die ik opstart met 1channel versnelt hij de eerste 10 sec, en daarna loopt het geluid verkeerd met de film.. meer mensen hier last van??

misa 29-02-12 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twanvogels (Bericht 775206)
elke film die ik opstart met 1channel versnelt hij de eerste 10 sec, en daarna loopt het geluid verkeerd met de film.. meer mensen hier last van??

Kan aan servers liggen, later nog eens proberen.

twanvogels 29-02-12 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door misa (Bericht 775222)
Kan aan servers liggen, later nog eens proberen.

thnx voor de snelle reactie, heb mijn atv2 pas 3 dagen en met icefilms buffert hij de heletijd. dus heb ik 1channel geinstalleerd maar bij elke film/serie versnelt hij de eerste 10 seconden en is daarna weer normaal. het geluid loopt dan 10 achter:( ik weet niet hoe ik in mijn atv2 kan komen om 1channel te verwijderen en opnieuw te installeren. hoe kom ik via mijn pc in ATV2: /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/??

misa 29-02-12 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twanvogels (Bericht 775224)
thnx voor de snelle reactie, heb mijn atv2 pas 3 dagen en met icefilms buffert hij de heletijd. dus heb ik 1channel geinstalleerd maar bij elke film/serie versnelt hij de eerste 10 seconden en is daarna weer normaal. het geluid loopt dan 10 achter:( ik weet niet hoe ik in mijn atv2 kan komen om 1channel te verwijderen en opnieuw te installeren. hoe kom ik via mijn pc in ATV2: /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/??

Om 1Channel te verwijderen hoef je niet in je ATV. Via XBMC - Systeem - Addonns - Geïnstalleerde addonns en vanuit daar verwijderen.

Tip:

XBMC HUB • View topic - If something does not work read this!

twanvogels 29-02-12 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door misa (Bericht 775225)
Om 1Channel te verwijderen hoef je niet in je ATV. Via XBMC - Systeem - Addonns - Geïnstalleerde addonns en vanuit daar verwijderen.

Tip:

XBMC HUB • View topic - If something does not work read this!


het is gelukt! thnx

DoP 29-02-12 21:27

Is het ook zo dat 1Channel steeds opnieuw automatisch nieuwe films toevoegt of moet je dit zelf doen?

macfreaker 01-03-12 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DoP (Bericht 775335)
Is het ook zo dat 1Channel steeds opnieuw automatisch nieuwe films toevoegt of moet je dit zelf doen?

Dit gebeurt gewoon vanzelf.

misa 01-03-12 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twanvogels (Bericht 775206)
elke film die ik opstart met 1channel versnelt hij de eerste 10 sec, en daarna loopt het geluid verkeerd met de film.. meer mensen hier last van??

Dit is een bug in Eden RC1 11................update onderweg

twanvogels 01-03-12 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door misa (Bericht 775558)
Dit is een bug in Eden RC1 11................update onderweg

Is dit een bug in Xbmc of 1channel

macfreaker 02-03-12 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door twanvogels (Bericht 775582)
Is dit een bug in Xbmc of 1channel

Was een bug in xbmc , er is ondertussen een update uit en deze heeft dit niet meer.

paullus potter 13-09-12 13:36

iphone/apple tv
 
hallo ff een vraagje ik heb nu channel1 draaien op mijn iphone4s
ik heb apple tv 2 is ook gejailbreakt trouwens net als mijn iphone
heb trouwens ook xbmc op apple tv draaien
maar mijn vraag is nu kan ik de film van channel1 die ik kijk op mijn iphone ook streamen naar me apple tv foto,s zelf gemaakt videos gaan wel maar krijg channel 1 niet gestreamt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.