//

Probleem afspelen video's met xmbc

Probleem afspelen video's met xmbc discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Iedere keer als ik een film afspeel loopt het geluid niet gelijk met de film, ook speelt de film zich sneller af. Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-12, 18:59
wazzaaa00 wazzaaa00 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Probleem afspelen video's met xmbc

Hallo allemaal,

Iedere keer als ik een film afspeel loopt het geluid niet gelijk met de film, ook speelt de film zich sneller af. Heb van alles geprobeerd met instellingen maar heb het probleem nog steeds niet kunnen vinden. Twee keer gehad dat het probleem over was maar bij het opnieuw opstarten van xmbc weer het probleem. Ook als ik de video goed heb laten bufferen heb ik dit nog steeds. Dit probleem heb ik alleen met de xmbc.

Ook kan ik het afspelen van een film met geen mogelijkheid de ondertiteling toevoegen terwijl de Addon is ingeschakeld met de benodigde configuratie.

Iemand die een oplossing voor de problemen weet ?

alvast vriendelijk bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-12, 00:29
sentinaal sentinaal is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

hier het zelfde sinds een dag of 2
  #3  
Oud 03-03-12, 00:30
misa misa is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 224
Standaard

Update XBMC, sinds gisteren is er een nieuwe update welke het probleem verhelpt.

http://xbmc.org/natethomas/2012/03/02/xbmc-11-0-rc2/
  #4  
Oud 03-03-12, 00:38
sentinaal sentinaal is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 89
Standaard

ok bedank moet ik straks kijken of de update er al staat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
xmbc hapert bij afspelen films kroketje76 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 17 25-04-12 17:42
xmbc- video content downloaden Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 17-02-12 14:16
Kan geen mp3's afspelen in XMBC ErikFCDB Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 22 29-11-11 18:04
iPad: video,s afspelen op ipad na jailbreak probleem gemakki Jailbreak 6 29-10-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.