iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   HBO zenders (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/113478-hbo-zenders.html)

Thakoer 06-04-12 15:12

Hbo zenders doen het soms en na een paar dagen weer niet. Die probleem hou je tog. Ondanks diverse update

paulsmid 14-04-12 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SoloX (Bericht 776631)
navi-xtreme · verified user media -> hun forum ff registreren en confirmen in je email en daarna inloggen en in instellingen aanvinken show adult content

daarna in navix op ATV ook die zelfde username en pass invullen en hoppa bovenin komt te staan signed in.
en dan heb je die andere dingen eigenlijk niet meer nodig zul je merken!

laaste tip ga in userlist is elke user af om te kijken wat die erop heeft gezet !!

je zal versteld staan en 99% wat erop staat werkt
sportzenders in h.d , mega veel muziek hd zenders , penthouse 1 ,2 hd , onwijs veel films en series enz enz

suc6 ermee

Vreemd, ik heb de stappen gevolgd, account aangemaakt op forum, maar inloggen op ATV lukt niet, geeft foutmelding dat sign-in mislukt. Enig idee???

stschuurhuis 16-04-12 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SoloX (Bericht 776631)
navi-xtreme · verified user media -> hun forum ff registreren en confirmen in je email en daarna inloggen en in instellingen aanvinken show adult content

daarna in navix op ATV ook die zelfde username en pass invullen en hoppa bovenin komt te staan signed in.
en dan heb je die andere dingen eigenlijk niet meer nodig zul je merken!

laaste tip ga in userlist is elke user af om te kijken wat die erop heeft gezet !!

je zal versteld staan en 99% wat erop staat werkt
sportzenders in h.d , mega veel muziek hd zenders , penthouse 1 ,2 hd , onwijs veel films en series enz enz

suc6 ermee

Ik ben ook de Userlist afgegaan, daar is ook een hoop terug te vinden, is het ook mogelijk om deze dan als favorieten o.i.d. op te slaan?

pjb73 16-04-12 20:07

Ja je kan chanels aan je favorieten toevoegen. ga op het chanel staan en druk vervolgens naar rechts op je remote (1 of 2 keer) je krijgt nu een optie menu en hier staat toevoegen aan favorieten tussen

stschuurhuis 16-04-12 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pjb73 (Bericht 788272)
Ja je kan chanels aan je favorieten toevoegen. ga op het chanel staan en druk vervolgens naar rechts op je remote (1 of 2 keer) je krijgt nu een optie menu en hier staat toevoegen aan favorieten tussen

Bedankt! Helemaal gelukt.

Ik ben een beetje wegwijs aan het worden in Navix, echter als ik bij Most viewed kijk zie ik veel live tv kanalen staan (bijv. Skysports) maar bijna geeneen kanaal kan ik openen, iemand een idee hoe dit kan? Ook als ik naar User Lists ga en bij iemand in z'n user list iets probeer te openen doet ie het gewoon niet??? Mis ik iets?

PhillUp 17-04-12 13:00

Ik heb hetzelfde probleem als stschuurman hierboven beschrijft. Ik zie heel veel zenders, onder andere HBO en CBS, maar die werken niet. Klik op een programma en dan laadt hij niet. Kan dit iets te maken hebben met dat ik een IP adres moet opgeven op het forum voor die adult content?
Kunnen jullie wel HBO en CBS zien??! (Reply graag)
Verder is er overigens een wereld open gegaan voor mij door Navi-X. Als mensen dit lezen omdat ze twijfelen: doen!

Thakoer 17-04-12 13:58

ik heb het vaker geprobeerd. je kan zoveel dingen gaan veranderen
soms doen ze en soms niet....ik zou niet zoveel moeite doen...

EngineersFirst 20-04-12 21:34

CBS werkt vrijwel altijd. HBO is een ander verhaal. Dit is een betaalkanaal in USA en zij doen er dus alles aan om gratis streams te voorkomen. Terecht me dunkt :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.