//

Nieuwe Apple Tv

Nieuwe Apple Tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Apple Liefhebbers Heb sinds zeer kort mijn eerste Iphone 4S gekocht Nu wil ik me een Apple tv kopen Maar heb hier enkele vragen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-12, 20:48
diesel1 diesel1 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard Nieuwe Apple Tv

Beste Apple Liefhebbers

Heb sinds zeer kort mijn eerste Iphone 4S gekocht
Nu wil ik me een Apple tv kopen
Maar heb hier enkele vragen over eer ik tot de aankoop over ga
Ik wil liefst mijn films die ik via I tunens op mijn Iphone heb staan naar de tv brengen
Zodat ik ze op tv kan bekijken
Is dit mogelijk draadloos?
En kan ik de films ook opslaan op de apple tv?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-12, 20:55
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Je kan alles wat je op je iPhone hebt staan afspelen op je AppleTV door middel van AirPlay. Met de iPhone 4S kan je zelfs je hele scherm laten zien door middel van AirPlay, dus eigenlijk kan je ALLES wat je op je iPhone hebt, op je TV af spelen. Mochten ze niet op je iPhone staan kan je ze ook direct vanuit iTunes streamen (let dus wel op dat het in iTunes staat, oftewel enkel mp4/mv4). Je kan GEEN films opslaan op de AppleTV.

Ik raad je echter aan om de AppleTV te jailbreaken, net als het ook mogelijk is bij de iPhone brengt het voor de AppleTV ook veel mogelijkheden. Door middel van een jailbreak kan je alles afspelen door gebruik te maken van XBMC en Plex, dus ook MKV, AVI, HD films etc. (ik raad je aan om even te googlen naar AppleTV XBMC (of PLEX).

Mocht je toch niet willen jailbreaken maar wel films afspelen zonder ze te hoeven converteren voor iTunes dan kan het ook. Hiervoor installeer je AirVideo op je iPhone, en de server applicatie op je mac/pc. Vervolgens speel je een film af op je iPhone via AirVideo (je kan alles afspelen, gezien je mac/pc alles direct transcodeert en streamt) en dan druk je simpel op AirPlay, en je hebt je film van je mac/pc naar iPhone en weer door naar de AppleTV!

Ik raad persoonlijk een jailbreak aan en dan XBMC of PLEX erop

SUCCES!

Oh, en oja alles is draadloos.
__________________
iPod, iPhone, iPad, iMac & AppleTV
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.