//

iPad 3 beeld fullscreen via AppleTV 3 op 1080p scherm?

iPad 3 beeld fullscreen via AppleTV 3 op 1080p scherm? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPad 3 en een Apple TV 3e generatie (1080p) Nu heb ik deze laatste op mijn tv aangesloten welke een 42" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-12, 13:51
kevinos kevinos is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard iPad 3 beeld fullscreen via AppleTV 3 op 1080p scherm?

Hoi,

Ik heb een iPad 3 en een Apple TV 3e generatie (1080p)
Nu heb ik deze laatste op mijn tv aangesloten welke een 42" full HD tv is (1080p). Nu krijg ik de iPad in een soort 4:3 verhouding op mijn tv te zien. Nu snap ik als je dit uitrekt dat de beeldverhouding niet meer klopt maar is er een mogelijkheid om de iPad wel full screen op de tv te zien?

Het menu en bijv YouTube filmpjes gooit hij wel over het hele scherm.

Ik heb op mijn tv al wat geprobeerd maar daar valt weinig in te stellen en ook de Apple tv heb ik zowel op automatisch als op 1080p 50 hertz gehad.

Ik hoop dat iemand mij wat meer informatie kan geven, alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-03-12, 14:49
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

De mirror mode is 4:3 , dat klopt aangezien de ipad resolutie een 4:3 resolutie is.
Alleen apps die dat aankunnen sturen, zoals idd YouTube kunnen dus andere resolutie uitsturen.
  #3  
Oud 27-03-12, 18:14
jurriaan jurriaan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Ik heb sinds gister ook de New iPad en Apple tv 3, ik heb een 46 inch philips en daar werd het scherm ook niet gevuld met het ipad scherm. Nu heb ik mijn tv op auto-fill gezet en heb ik volledig 46 inch ipad scherm op me tv. Al moet ik zeggen dat het niet altijd lukt in een keer, ff airplay aan/uit en hoppa dan krijg ik het volledige scherm gevuld..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad fullscreen notification center Wolfkie Jailbreak apps en thema's 2 26-02-12 11:49
Via iPad en AppleTV naar TV zonder internet Achterhoek Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 19-01-12 13:09
Ipad en appleTV, wat kan nu al? haroldv iPad algemeen 59 12-05-11 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:23.