//

Apple TV 3 + Jailbreak 5.0

Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Duidelijke zaak dus....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 09-12-12, 23:04
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Duidelijke zaak dus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 10-12-12, 21:57
rhendriks rhendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

G#dv#rd#mm# wanneer komt die atv3 jb er nou aan ! Eerst spreekt men eind aug van een mogelijk snelle doorbraak en nu zijn we inmiddels weer 4 mnd verder ! Ben blij dat ik de atv2 nog heb maar heb de atv3 nog in de verpakking zitten zonder jb is hij voor mij bijna nutteloos. Ben er zelfs bereid om ervoor te betalen. Hoe lang nog en nee aub geen alternatieven zoals mirroring of andere android rotzooi. Gewoon een harde e.t.a. Voor de atv3. Bv 1 januari 2013 een mooi begin voor het nieuwe jaar !
  #263  
Oud 10-12-12, 21:59
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

Gewoon lekker bewaren en wachten.
  #264  
Oud 10-12-12, 23:44
Bananenbennie Bananenbennie is offline
• iOS 6.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 85
Standaard

Ik hou er rekening mee dat ie helemal niet meer komt. Bn desondanks zeer happy met mijn atv3
  #265  
Oud 11-12-12, 00:59
groofoo groofoo is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 40
Standaard

Heb nog geen ATV maar lees me de laatste tijd wel in over de ATV, en dan met name de ATV3.
Ik zit dus ook te wachten op een jailbreak.
Snap alleen nog niet zo goed waarom een jailbreak wel werkt op andere ios devices maar niet op de de ATV3.
Terwijl er niet zo veel verschil zit in de ATV3 en de overige ios devices.

Misschien dat iemand mij dat verschil wel kan uitleggen in jip en janneke taal?
  #266  
Oud 11-12-12, 08:44
Manusteez Manusteez is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 49
Standaard

jah...je weet nooit natuurlijk
  #267  
Oud 11-12-12, 09:16
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Onemorething gelooft blijkbaar wel in het verhaal van appletv3jailbreak.com...
Binnenkort apps op Apple TV? | One More Thing
  #268  
Oud 11-12-12, 09:39
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Mooi dom van ze dan. Beetje onderzoek laat dat zien.

Die John Colston is degene die dit bericht heeft geschreven.
Successful Apple TV 3 Jailbreak Software Announced by ATV3 Chip Group

Daarna op deze site
4 New Apple TV 3 Features ~ Apple TV 3 Jailbreak
zie je ook alleen zijn comments die het bewijs zouden moeten zijn.

En dan als klap op de vuurpijl gebruikt hij geen foto van hem zelf, maar van ene John Malloy op zijn Google+-pagina.


Tegen die tijd is er misschien echt wel een jailbreak, want het andere nieuws over Apps is dan wel weer iets waardoor ik er steeds zekerder van word dat er een update aan komt, waardoor dat mogelijk wordt.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groofoo Bekijk bericht
Heb nog geen ATV maar lees me de laatste tijd wel in over de ATV, en dan met name de ATV3.
Ik zit dus ook te wachten op een jailbreak.
Snap alleen nog niet zo goed waarom een jailbreak wel werkt op andere ios devices maar niet op de de ATV3.
Terwijl er niet zo veel verschil zit in de ATV3 en de overige ios devices.

Misschien dat iemand mij dat verschil wel kan uitleggen in jip en janneke taal?
Voor een jailbreak heb je gaatjes in de beveiliging nodig. Normaal gesproken draaien er op iDevices allerlei services. Bijv een service om mee te internetten, een service om mee te smsen, etc. Zo worden op bijna alle iDevices vrijwel dezelfde services gedraaid.

Alleen op de ATV3 draaien vrij weinig services (vergeleken met bijv een iPhone / iPad), dus er zijn ook minder gaatjes in de beveiliging die je kan uitbuiten.

Op het moment dat bijv een jailbreak op de iPad / iPhone een gaatje wil uitbuiten die zit in een foutje in de afhandeling van het tonen van een pdf-bestand, dan zou dat op een iPhone en iPad allebei kunnen, die kunnen immers allebei pdf-bestanden openen. Een ATV3 kan zo'n bestand niet openen, want er is geen app voor of er draait geen service voor waarmee dat mogelijk zou zijn, etc. Dus dat gaatje is op de ATV3 niet aanwezig.
Daarom kan het zijn dat een jailbreak onmogelijk is momenteel. Als Apple de deur voor meer services open gooit, dan komen er weer nieuwe kansen en is het misschien ineens wel mogelijk om de ATV3 te jailbreaken.

Zelfde geldt voor een nieuwe iPhone. Stel de nieuwe iPhone heeft een NFC-chip. Als er een fout in de afhandeling van NFC zit, zou dat gebruikt kunnen worden voor een jailbreak van de nieuwe iPhone. Probleem is dat je dat dan niet kan gebruiken voor een jailbreak van oudere iPhones, want daar zit geen NFC op.
  #269  
Oud 11-12-12, 09:55
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhendriks Bekijk bericht
G#dv#rd#mm# wanneer komt die atv3 jb er nou aan ! Eerst spreekt men eind aug van een mogelijk snelle doorbraak en nu zijn we inmiddels weer 4 mnd verder ! Ben blij dat ik de atv2 nog heb maar heb de atv3 nog in de verpakking zitten zonder jb is hij voor mij bijna nutteloos. Ben er zelfs bereid om ervoor te betalen. Hoe lang nog en nee aub geen alternatieven zoals mirroring of andere android rotzooi. Gewoon een harde e.t.a. Voor de atv3. Bv 1 januari 2013 een mooi begin voor het nieuwe jaar !
Als je zo gefrustreerd bent om een jailbreak voor atv3 , wat houdt je tegen om zelf dit te proberen?, ......
Maar gezien je taalgebruik zal het wel gaan om iemand zonder geduld ,en niet het werk van de jailbreakers waardeert.....
  #270  
Oud 11-12-12, 09:55
groofoo groofoo is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 40
Standaard

Duidelijk, dank je voor de uitleg.
  #271  
Oud 11-12-12, 10:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
Voor een jailbreak heb je gaatjes in de beveiliging nodig. Normaal gesproken draaien er op iDevices allerlei services. Bijv een service om mee te internetten, een service om mee te smsen, etc. Zo worden op bijna alle iDevices vrijwel dezelfde services gedraaid.
Tel daar nog die "gereviseerde" A5X processor bij op. Die wordt oa. ook gebruikt in de iPad 2,4 en het heeft ook een tijdje geduurd voor de Absinthe 2.x exploits op die iPad werkten.
  #272  
Oud 11-12-12, 11:07
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

ongelovelijk.. wordt steeds interessanter en geloofwaardiger naar mijn mening komt het echt uit. en wel voor de kerst denk ik. Heb nog geen appletv3 ! zal ik em halen hahah.
  #273  
Oud 11-12-12, 11:11
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Exclamation

Ik zal hier ook maar even zetten wat ik op OMT ook gezegd heb.
Ik weet wel dat iedereen het wel hebben, maar we geloven best niet te veel in dit soort nieuwsberichten.

Deze website refereert voortdurend naar zichzelf, lijkt enkel gemaakt om trafiek naar de website te lokken (en hiermee geld te verdienen).
Eerst zeiden ze eind november, nu is het eind december, en ik ben er vrijwel zeker van dat ze tegen die tijd wel ergens een website op staat die zal zeggen dat ze de AppleTV3 gejailbreakt hebben en deze eind januari zal uitkomen,…
Hoe meer blogs dit nieuws overnemen zonder hun bronnen te checken, hoe meer trafiek er naar die websites gaat, hoe meer reclame inkomsten deze mensen zullen hebben, en hoe meer er zulke fake websites zullen ontstaan.Ohja, de mensen achter die chip jailbreak group zijn trouwens diezelfde mensen als achter Unlock or Jailbreak iPhone 5,iPhone 4, 4S,3Gs Software - Untethered up to iOS 6 waarvan je na 1 minuut googelen kan zien dat deze website op zowat alle anti-ripoff, anti-scam websites gesignaleerd staat als een rip-off.
  #274  
Oud 11-12-12, 11:44
Thakoer Thakoer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 351
Standaard

ze moeten zulks websites niet toeganglijk maken en verbannen gewoon zulke oplichters...
  #275  
Oud 11-12-12, 12:29
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tel daar nog die "gereviseerde" A5X processor bij op. Die wordt oa. ook gebruikt in de iPad 2,4 en het heeft ook een tijdje geduurd voor de Absinthe 2.x exploits op die iPad werkten.
Had de verschillen in cpu idd nog vergeten te melden
  #276  
Oud 11-12-12, 12:29
rhendriks rhendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Bekijk bericht
Als je zo gefrustreerd bent om een jailbreak voor atv3 , wat houdt je tegen om zelf dit te proberen?, ......
Maar gezien je taalgebruik zal het wel gaan om iemand zonder geduld ,en niet het werk van de jailbreakers waardeert.....
Zo of jij kunt niet lezen of je begrijpt me niet, als de atv3 per maart leverbaar is en nog niet te jailbreak is, dat is het begrip geduld vrij rekbaar.
Maarre volgens mij begrijp je mijn mail niet dat geeft niet het is je vergeven.
  #277  
Oud 11-12-12, 13:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhendriks Bekijk bericht
Zo of jij kunt niet lezen of je begrijpt me niet, als de atv3 per maart leverbaar is en nog niet te jailbreak is, dat is het begrip geduld vrij rekbaar.
Helaas verwerf je bij de aankoop van om het even welk iDevice geen "recht" op de spoedige beschikbaarheid van een jailbreak
  #278  
Oud 11-12-12, 14:49
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhendriks Bekijk bericht
Zo of jij kunt niet lezen of je begrijpt me niet, als de atv3 per maart leverbaar is en nog niet te jailbreak is, dat is het begrip geduld vrij rekbaar.
Maarre volgens mij begrijp je mijn mail niet dat geeft niet het is je vergeven.
Wat is mij vergeven ? Dat jij ongeduldig bent over een jailbreak?, en dat jij bijna " eist" dat als jij de atv3 in maart koopt er binnen een afzienbare tijd een jailbreak is ?....

Suc6
  #279  
Oud 11-12-12, 17:21
rhendriks rhendriks is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Zo te lezen hebben de heren zelf geen jailbreak op je idevice dus bemoei je er dan ook niet mee ipv alleen te narren. Alleen de mensen die een jailbreak hebben ( vooral de atv2 ) zullen begrijpen dat de atv 3 jailbreak heel fijn zou zijn. Dat ik geen respect zou hebben voor de makers slaat werkelijk waar echt nergens op ! In tegendeels zelfs. Ik zelf de atv flash black van firecore bij hun zelf aangeschaft, omdat zij geweldig werk afleveren. En dit had ik ook via nitotv gratis kunnen downloaden.

Dus probeer aub geen woorden in mijn mond te leggen.

Een jailbreak op de atv3 zou het kijken van hoge resolutie films vergemakkelijken en de 1080p is mooi. De processor is gewoon beter en nieuwer.

Het rara is dat bv de phone 4 wel te jb is en de ipad 2, maar goed we zullen moeten afwachten...
  #280  
Oud 11-12-12, 17:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhendriks Bekijk bericht
Zo te lezen hebben de heren zelf geen jailbreak op je idevice dus bemoei je er dan ook niet mee ipv alleen te narren.
Ik heb alleen maar een jailbreak op een iPhone 3GS, iPhone 4, iPad 1 en een ATV2. Is dat voldoende om een mening te ventileren over een jailbreak?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] Elvan Jailbreak 12 19-04-10 15:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:47.