//

Bugje? Apple TV 3 + iTunes Match + Remote op iphone

Bugje? Apple TV 3 + iTunes Match + Remote op iphone discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Volgens mij heb ik een kleine bug ontdekt in de Apple TV 3, misschien dat andere mensen het kunnen reproduceren? De setup is als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-12, 10:43
jwtd jwtd is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard Bugje? Apple TV 3 + iTunes Match + Remote op iphone

Hi!

Volgens mij heb ik een kleine bug ontdekt in de Apple TV 3, misschien dat andere mensen het kunnen reproduceren?

De setup is als volgt:

Atv 3 (laatste fw) verbonden met Wi-Fi / hdmi naar tv / optical naar versterker
Alle muziek staat in iCloud met iTunes match
De Apple remote app (laatste versie) op iPhone 4S (laatste fw) en op iPad 3 (laatste fw), beide verbonden met zelfde Wi-Fi als atv3.

Het lijkt er op dat als de ATV3 standby staat (lampje is dan uit), en je start remote op de iPhone of de iPad, dan wordt de ATV3 keurig gevonden, toont de albumlijst in iCloud. Als je dan een nummer aanklikt om te spelen ontwaakt de ATV3 en toont daarna de melding op de tv dat dit apparaat niet gemachtigd is om de muziek af te spelen.

Als je de ATV3 eerst uit de standbystand haalt met de atv3 afstandsbediening en je kiest dan een album, dan speelt hij de muziek wel af. Daarna kan je ook gewoon de muziek via de remote app op de iphone of ipad starten.

Het lijkt er op dat als je de atv3 via remote op de iphone of ipad ontwaakt om een album af te spelen hij vergeet het Apple ID te verifieren voor het afspelen van de muziek.

Kunnen andere dit misschien reproduceren? Of is het toch een foutje in mijn configuratie?

Groeten!

Jan Willem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes Match Apple TV 2G iTompie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 17-01-12 20:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.