iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   NAVIX USERS met ondertiteling (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/115983-navix-users-ondertiteling.html)

the matrix 09-04-12 16:53

NAVIX USERS met ondertiteling
 
Heeft iemand enkele usernamen in NAVIX die ook films met ondertiteling in hun bestand hebben???:rolleyes:

Stonky 10-04-12 12:31

Alle films in NaviX hebben in principe ondertiteling.
Tenminste, als de ondertiteling op bierdopje of ondertitel.com ofzo staan.

Bij het zoeken naar ondertitels wel even instellen dat je handmatig wil kunnen zoeken. De namen van films e.d. in NaviX hebben namelijk een lang getal (235458990293 ofzo) ipv de titelnaam. Daarom kan de ondertitel addon de ondertiteling niet vinden en moet je de titel handmatig invoeren.

Het is wat omslachtig maar het is niet anders....

Thakoer 10-04-12 16:43

Dat klopt. Maar hebben jullie dit probleem ook ? :
Film : the darkest hour. ondertiteling zoeken via www.ondertiteling.com in xbmc geen resultaten terwijl het op de website wel is toegevoegd.

Op opensubtitles vind ik em wel ?
enig idee wat het kan zijn.

the matrix 10-04-12 20:42

Gaan we proberen , bedankt voor de heldere toelichting

sentinaal 16-04-12 14:19

dat heb ik hier ook

vraagje kan je soms de ondertitel van een site downloaden

en deze dan handmatig op apple zetten via filezilla bv

realaxe 16-04-12 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sentinaal (Bericht 788140)
dat heb ik hier ook

vraagje kan je soms de ondertitel van een site downloaden

en deze dan handmatig op apple zetten via filezilla bv

Waarom zou die op de ATV willen zetten. Kun je toch ook benaderen op een locatie in het netwerk

joonie 22-04-12 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stonky (Bericht 786580)
Alle films in NaviX hebben in principe ondertiteling.
Tenminste, als de ondertiteling op bierdopje of ondertitel.com ofzo staan.

Bij het zoeken naar ondertitels wel even instellen dat je handmatig wil kunnen zoeken. De namen van films e.d. in NaviX hebben namelijk een lang getal (235458990293 ofzo) ipv de titelnaam. Daarom kan de ondertitel addon de ondertiteling niet vinden en moet je de titel handmatig invoeren.

Het is wat omslachtig maar het is niet anders....

Beste Stonky,

Hoe kan ik via Navi x dan handmatig zoeken en instellen dan ?

Steffl 07-06-12 22:02

Er staat bij mij falies to get à show id frommel bierdopje for 9000 wat houd dat in? Hij pakt de ondertiteling alleen niet bij navi-x films

PhillUp 08-06-12 10:00

Ik heb totaal geen ervaring met ondertitels toevoegen.. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat doe? Ik gebruik NaviX op m'n appletv

Thakoer 08-06-12 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steffl (Bericht 800905)
Er staat bij mij falies to get à show id frommel bierdopje for 9000 wat houd dat in? Hij pakt de ondertiteling alleen niet bij navi-x films

"
Bierdopje is voor series
ondertitel
opensubtitles zijn voor films

Tip: altijd handmatig zoeken.

stschuurhuis 08-06-12 15:44

Bij mij werkt bierdopje in Navix sowiezo niet, ook met handmatig zoeken krijg ik de foutmelding dat deze alleen voor series is. (terwijl ik ook zoek op een serie)

romeo02 11-06-12 06:55

bierdopje
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis (Bericht 801041)
Bij mij werkt bierdopje in Navix sowiezo niet, ook met handmatig zoeken krijg ik de foutmelding dat deze alleen voor series is. (terwijl ik ook zoek op een serie)

werkt bierdopje bij jou wel bij 1channel?

in het geval dat het niet werkt bij 1channel hier vind een fix.

bij navi weet ik het niet, bij mij werkt het gewoon.

stschuurhuis 12-06-12 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door romeo02 (Bericht 801542)
werkt bierdopje bij jou wel bij 1channel?

in het geval dat het niet werkt bij 1channel hier vind een fix.

bij navi weet ik het niet, bij mij werkt het gewoon.

Ja, bij 1channel werkt het perfect, heb ik inderdaad ooit die fix voor gedaan. Jammer dat er niet zo'n fix is voor Navix.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.