iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Ondertitels 1channel (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/116059-ondertitels-1channel.html)

kastenbart 10-04-12 18:02

Ondertitels 1channel
 
Hallo allen!

Ik krijg het maar niet voor elkaar om ondertitels te krijgen bij films en series in 1channel.. Ik heb bierdopje en ondertitel.com aanstaan. Ik heb onder settings de xbmc subtitle addon geselecteerd, en op de zelfde wijze werkt het wel op mn ipad2! Ik heb de configuraties naast elkaar gelegd, en kan geen verschil ontdekken!

Op mn appletv geeft hij continu de zelfde meldingen;

Bierdopje "won't work, bierdopje is only for tv shows."
Ondertitel.com "no subtitles found!"

Wie geeft mij de verlossende tip?!

Groeten,
Bart

tpkriek 10-04-12 18:58

een beetje meer addons selekteren?
gr. tpkriek

Thakoer 10-04-12 20:24

Wat bedoel je meer addons selecteren...proberen bij andere addons.

kastenbart 10-04-12 20:57

Ja die begrijp ik ook niet helemaal... Verklaar je nader:-)

tpkriek 10-04-12 22:41

Bij subtitels instelling staat rechts onderin blauwe letters handmatig zoeken en addons klik op addonssettings deze klik je aan dan ga je naar services en dan je veel meer ondertitel addons die je aan kunt zetten.
tpkriek

kastenbart 11-04-12 09:27

Ik denk dat we langs elkaar heen praten:-).. Dat je meerdere subtitle websites lan selecte begrijp ik, maar ondertitel en bierdopje moeten gewoon werken... Dát is het probleem! Bij de instellingen van de subtitle addon zelf kan ik in iedergeval niks vinden wat niet klopt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 april 2012 om 09:32 ----------

Ow en daar komt bij dat als ik een andere bron gebruik, werkt het wel... Maar dan niet de juiste subs!

Thakoer 11-04-12 10:57

Duidelijk...zijn er meer nederlandse source dan ondertitel.com en opensubtitles.org ??

realaxe 11-04-12 13:29

podnapisi.net

kastenbart 11-04-12 17:51

Podnapisi werkt bijvoorbeeld weer wel maar ik wil graag gebruik maken van bierdopje en ondertitel.com omdat die naar mijn idee perfect werkte... En nogmaals, op mn ipad werkt het wel perfect met deze bronnen! Nogmaals, wie helpt me..?

Thakoer 12-04-12 11:55

moet je bij podnapisi inloggen ? die werkt voor geen meter...ik hou het bij ondertitel en opensubtitles.

kastenbart 14-04-12 19:08

Maar als ik het goed begrijp kan niemand mij helpen met dit probleem..?

Thakoer 15-04-12 13:05

Gebeurt dit op elke films en series probeer een oude films zoals hangover kijken of ie doet

kastenbart 16-04-12 20:34

Werkt niet...

realaxe 17-04-12 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 787225)
moet je bij podnapisi inloggen ? die werkt voor geen meter...ik hou het bij ondertitel en opensubtitles.

Hoezo werkt podnapisi voor geen meter? Bij mij prima

Thakoer 17-04-12 10:03

ik vind geen ondertitels...bij podnapisi (films dan)...met inlog.

skylab103 18-04-12 14:23

Bierdopje "won't work, bierdopje is only for tv shows." Irritante gewoonte van xbmc, heeft te maken met library content settings. Zodra je de content van een folder op movies zet kan je geen subtitles downloaden van Bierdopje, ook al staan er series in diezelfde folder. Je kan helaas geen 2de type content aanmaken voor een folder... of content op series zetten of geen content aangeven........

kastenbart 18-04-12 14:33

Dank Skylab, maar wil dit zeggen dat ik hier eigenlijk niks aan kan veranderen??? :-(

Thakoer 18-04-12 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skylab103 (Bericht 788707)
Bierdopje "won't work, bierdopje is only for tv shows." Irritante gewoonte van xbmc, heeft te maken met library content settings. Zodra je de content van een folder op movies zet kan je geen subtitles downloaden van Bierdopje, ook al staan er series in diezelfde folder. Je kan helaas geen 2de type content aanmaken voor een folder... of content op series zetten of geen content aangeven........


Ik weet my god niet waar je het over hebt..bierdopje weerkt bij mij perfect. Ik heb de scriptmaker gesproken..ondertitel.com (daar is iets mee aan de hand)

skylab103 18-04-12 15:07

Klopt, Bierdopje script werkt perfect, totdat je library mode enabled en folder content op movies zet voor de folder waar je een subtitle zoekt. Je kan er zeker wel iets aan doen, folder content uitzetten of geen library mode gebruiken. Het zou mooi zijn als script niet afhankelijk zou zijn van folder content....

Thakoer 18-04-12 15:20

Aah....kan je me vertellen waar die settings zijn:

library mode en folder content ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:19.