//

Probleem XBMC install op ATV 2 (JB)

Probleem XBMC install op ATV 2 (JB) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem dat ik XBMC niet meer geïnstalleerd krijg. Sinds de update 5.1 heb ik nu gisteren m'n ATV 2 weer opnieuw gejailbreakt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 00:05
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard Probleem XBMC install op ATV 2 (JB)

Ik heb een probleem dat ik XBMC niet meer geïnstalleerd krijg. Sinds de update 5.1 heb ik nu gisteren m'n ATV 2 weer opnieuw gejailbreakt, maar ik krijg met geen enkele mogelijkheid XBMC op mijn device. Ik heb wel Nito er op staan en geprobeerd via Nito XBMC te installeren, maar zonder succes. Er is wel een icoon met XBMC tussen het menu gekomen, maar het vlak waar normaal het logo in staat is zwart. Als ik er op klik, kan ik op XBMC klikken, het lijkt dan net alsof hij laadt, maar vervolgens start de ATV 2 opnieuw op.

Heb jullie enige tips voor mij? Gister de hele avond bezig geweest tot 01:30 (jullie kennen het wel haha) toen vond ik het wel weer prima. Alles 30 keer geprobeerd helaas zonder succes. Voorheen ging het me prima af, wat doe ik toch fout?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-12, 09:35
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zie hier wat je moet doen: http://forum.iculture.nl/f134/apple-...tml#post784455
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 11-04-12, 09:52
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Dat topic heb ik 1000 keer nagelopen + de links en andere websites. Ik werk op een mac. Zoals hierboven beschreven krijg ik wel een XBMC koppeling maar het werkt niet.
  #4  
Oud 13-04-12, 22:40
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armando Bekijk bericht
Dat topic heb ik 1000 keer nagelopen + de links en andere websites. Ik werk op een mac. Zoals hierboven beschreven krijg ik wel een XBMC koppeling maar het werkt niet.
Ik begrijp het niet waarom het niet werkt bij jou. Heb ook mijn atv2 geupdatet naar de laatste fw en dan deze post gevold en alles werkt van de eerste keer. Klus geklaard in +- 20 minuten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
XBMC via putty naar ATV 2 cuffies Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 24-02-12 14:41
cyan ondertitels met xbmc+media player (atv flash) japie3404 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 23-02-12 14:23
Uitzending gemist in XBMC / aTV Flash Black. wjdrlg Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 10-01-12 17:14
problemen met xbmc installeren op de ATV 2 Niels078 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 14 10-01-12 07:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.