iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Ondertitel.com vind niets bij Icefilms (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/116385-ondertitel-com-vind-niets-icefilms.html)

michiell 15-04-12 20:31

Ondertitel.com vind niets bij Icefilms
 
Hallo mensen,

Ik heb mij Apple TV 2 gejailbreakt (tethered op de nieuwste Ios). XBMC is geïnstalleerd net als Icefilms en de XBMC subtitle add-on waarbij alle talen ingesteld zijn op Dutch. Naar mijn weten heb ik het bij mijn vorige jailbreak op dezelfde manier gedaan. Nu werken de ondertitels echter prima bij tv-series via bierdopje maar geeft hij bij films aan, wanneer ondertitel.com is gekozen, 'No Subtitles Found!'.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem? Moet ik nog een repository ofzo in mijn apple tv ssh'en? Of heb ik een stap over geslagen?
Alvast bedankt voor de hulp!

p.s. Iets heel anders maar wat ik nog wel even wil noemen; ik heb dus de apple tv 2 gejailbreakt met de laatste ios. XBMC is geinstalleerd etc. Echter zou het een tethered jailbreak moeten zijn waardoor je iedere keer met restarten opnieuw je apple tv aan je laptop moet hangen.. Echter hoeft dit bij mij niet! Of staat hij niet perse uit wanneer het lichtje voor uit is?

GeJee 16-04-12 19:15

Als het led-je uit is is de Apple TV nog niet uit, pas als je fisiek de stekker er uit trekt zal je de JB opnieuw moeten activeren m.b.v. PC of MAC.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michiell (Bericht 787955)
Hallo mensen,

p.s. Iets heel anders maar wat ik nog wel even wil noemen; ik heb dus de apple tv 2 gejailbreakt met de laatste ios. XBMC is geinstalleerd etc. Echter zou het een tethered jailbreak moeten zijn waardoor je iedere keer met restarten opnieuw je apple tv aan je laptop moet hangen.. Echter hoeft dit bij mij niet! Of staat hij niet perse uit wanneer het lichtje voor uit is?


Thakoer 16-04-12 20:08

Er was al een topic over ondertitels die niet gevonden worden...niemand weet het gewoon.

Thakoer 17-04-12 15:13

Ik heb de probleem neergelegd bij de scriptmaker :

Dear mr amet.

The people of holland use ondertitel.com. None of movies are founding subtitles on this source.
Ik have already post an debug file, you said there are no erros. It seems that you latest update this souce ar not working. It is very frustating this issue.. There is someting wrong to finding subtitles...

antwoord van scriptmaker :
looks to me that website layout changed and service will have to be updated to that

Thakoer 23-04-12 15:09

Ik heb contact gehad met de scriptmaker.
Als het goed is komt er binnenkort een update..moet nog gepushed worden.

Lucien1966 23-04-12 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 789878)
Ik heb contact gehad met de scriptmaker.
Als het goed is komt er binnenkort een update..moet nog gepushed worden.

Ik ben heel benieuwd

colliehome 23-04-12 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thakoer (Bericht 788255)
Er was al een topic over ondertitels die niet gevonden worden...niemand weet het gewoon.

Daarom ook een slotje. Indien je toch verder wil kan dat daar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:52.