//

mirror ipad2 - appletv

mirror ipad2 - appletv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een gejailbreakte Appletv2 en een gejailbreakte ipad2 (5.0). Als ik naar de instellingen van mijn ATV ga, zegt ie dat ie draait ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-12, 02:50
baldman baldman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard mirror ipad2 - appletv

Hoi,

Ik heb een gejailbreakte Appletv2 en een gejailbreakte ipad2 (5.0).

Als ik naar de instellingen van mijn ATV ga, zegt ie dat ie draait op firmware 4.2.2 maar als ik wil updaten naar de nieuwste versie zegt ie dat de firmware up to date is. Maar er is toch allang 5.0 voor ATV?

Punt is dat ik graag apps wil mirroren, zoals 'Solar Walk'. Dus als ik 2x op home druk van de ipad krijg ik de afbeelding te zien zoals in de bijlage. Alleen het geluid wordt afgespeeld op de atv en geen beeld. Heeft dit te maken met mijn firmware van de ATV? Maar die is up to date zegt ie? Heel vreemd allemaal...

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is en dat iemand er een oplossing voor heeft.

Alvast bedankt.


Gr Peter
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0004.jpg‎ (37,8 KB, 17x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-12, 06:57
realaxe realaxe is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 61
Standaard

Als je Apple TV gaat updaten dan ben je sowieso je Jailbreak kwijt. Deze update gaat alleen via de PC/Mac aangezien de Jailbreak voorkomt dat de ATV update
Reageren

Labels
atv, ipad, mirror



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
appletv is not aligible Fugitibo Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 15-03-12 21:30
Usb type op AppleTV 2G SoloX Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 26-12-11 21:14
Firmware nieuwe appleTV Ipoelie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 11-12-11 13:53
AppleTV 2 icm. Externe HD pixelperfect Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 06-12-11 21:20
Ipad en appleTV, wat kan nu al? haroldv iPad algemeen 59 12-05-11 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.