//

ATV3 slechte audio

ATV3 slechte audio discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ATV3 die ik al een paar weken naar alle tevredenheid gebruik, alleen vanuit t niets is de audio niet om aan te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-12, 16:36
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard ATV3 slechte audio

Ik heb een ATV3 die ik al een paar weken naar alle tevredenheid gebruik, alleen vanuit t niets is de audio niet om aan te horen.
set up:
ik heb een atv3 met sw 5.0 in mn Wi-Finetwerk hangen. de atv zit aangesloten op mn versterker met een toslink, en met een hdmi kabel naar mn tv. ook mn laptop en pc zitten in dit netwerk.


nu is het zo dat het geluid niet meer om aan te horen is, alsof je luisterd naar een slechte hoofdtelefoon uit 1988.

ik heb de atv gereset, mn netwerk gereset,atv hersteld, atv opnieuw aangemeld maar het probleem blijft. de sw van de atv is up to date.

het geluid is slecht als ik stream vanaf mn ipad naar mn atv via airplay, maar ook direct vanuit mn atv via mn itunes match bieb.
het geluid is zowel via de luiudsprekers slecht als via de tv. dus de versterker als defect onderdeel hierbij uitgesloten.

zou mn atv gewoon ordinair stuk zijn?
__________________
Bla bla bla...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-12, 08:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik vrees inderdaad dat de ATV3 defect is. Je kunt alleen nog de Apple TV bij iemand anders in huis testen. Puur om uit te sluiten dat het niet in je netwerk zit. Ik verwacht het overigens niet...
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gebruik ATV3 samen met pc lowercat Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 18-04-12 20:35
1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3? praatpaal Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 12-04-12 14:25
ATV3 ziet iMac niet Robbee Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 12-04-12 12:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.