//

Addon xot-uzg.v3 irtl kapot?

Addon xot-uzg.v3 irtl kapot? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen laad in de addon xot-uzg niks meer van irtl 4,5,7. Heeft iemand anders ook problemen hier mee? Of kan iemand het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-05-12, 21:36
wasdroger wasdroger is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 42
Standaard Addon xot-uzg.v3 irtl kapot?

Sinds een paar dagen laad in de addon xot-uzg niks meer van irtl 4,5,7. Heeft iemand anders ook problemen hier mee? Of kan iemand het even nakijken op zijn device of dat het aan mij ligt.

Bedankt

Ps ik heb versie 3214
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-12, 22:23
realaxe realaxe is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 61
Standaard

Werkt bij mij ook niet. Ben wel benieuwd wat irtl is
  #3  
Oud 11-05-12, 10:23
wasdroger wasdroger is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 42
Standaard

irtl is voor de apple. Die erboven staat rtl doet het niet op de apple krijg je blokjes en loopt vast. Zijn gewoon de zender herhalingen van rtl 4 en rtl 5 en rtl 7. Dus een soort uitzendinggemist van rtl televisiezenders.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sportsdevil addon sentinaal Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 26-04-12 23:10
Mijn addon xot-uzg.v3 Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 34 25-03-12 20:24
wachtseries.eu als addon Thakoer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 22-02-12 13:05
Imdb addon gebruiken in 1 channel wasdroger Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 05-02-12 17:17
Fastpasstv goede addon? QuestionMan Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 01-02-12 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.