//

Film van iPad naar Apple tv met srt

Film van iPad naar Apple tv met srt discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal Ik kijk vaak naar series op mijn iPad via AV Player. Ik zet dan de subtitles in srt in dezelfde map met dezelfde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-12, 16:06
Netsrik Netsrik is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard Film van iPad naar Apple tv met srt

Beste allemaal

Ik kijk vaak naar series op mijn iPad via AV Player. Ik zet dan de subtitles in srt in dezelfde map met dezelfde naam en die spelen vanzelf af.

Nu zag ik dat het mogelijk was om via de Apple TV je iPad scherm op je televisie te tonen. Neemt hij dan het volledige scherm over? dus inclusief ondertitels?

Of is er een betere manier om een serie met ondertitels te bekijken op je televisie (zonder dat je eerst ondertitels moet gaan in je file branden of encoden of weet ik veel...)

Alvast bedankt voor jullie input!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-12, 16:18
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Netsrik Bekijk bericht
Nu zag ik dat het mogelijk was om via de Apple TV je iPad scherm op je televisie te tonen. Neemt hij dan het volledige scherm over? dus inclusief ondertitels?
Dit lijkt mij wel het geval. Ik moet het testen om het zeker te weten.

Let wel op dat het scherm formaat van de iPad een andere verhouding heeft dan de meeste (Full)HDTV's. Je zult dus waarschijnlijk rondom zwarte balken krijgen wanneer je breedbeeld materiaal afspeelt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
film via ipad valt uit op apple tv marcmenger iPad algemeen 0 18-12-11 11:56
Film van naar Iphone Daan813 iPhone algemeen 10 25-09-11 23:17
synchroniseren van video & film van itunes naar ipad dannyonline iTunes 2 12-08-11 10:07
Video: Srt naar sub converteren en dan inbranden met Handbrake. Hionimi Muziek, foto & video 12 03-08-10 12:44
Video: 3gs film niet naar film bieb?? tapijtkever Muziek, foto & video 0 26-10-09 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.