//

Apple TV3 Geen beeld meer

Apple TV3 Geen beeld meer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteravond heb ik ineens geen beeld meer op mijn tv als ik mijn apple tv aanzet. Ik had een aantal foto's in mijn iphoto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-12, 15:25
Bongers Bongers is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard Apple TV3 Geen beeld meer

Sinds gisteravond heb ik ineens geen beeld meer op mijn tv als ik mijn apple tv aanzet. Ik had een aantal foto's in mijn iphoto gezet en deze verschenen niet direct op de apple tv. Aangezien er geen aan en uit knop op de apple tv zit heb ik deze effe van de stroom gehaald. In een poging hem te her starten zodat mijn nieuwe foto's in beeld kwamen.

Toen ik de stekker daarna weer terug deed had ik geen beeld meer, het led-lampje op de apple tv blijft nu ook continu branden. Resetten middels de - en menu knop heeft niet geholpen. Het lijkt er ook op dat de apple tv nu constant aan blijft. Het beeld blijft steeds helemaal zwart nu.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-12, 17:18
Sjaak B Sjaak B is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Misschien heel suf maar even met usb kabel aan je pc hangen en kijken of je met iTunes de boel weer kan herstellen en tot leven kan wekken? Hoop dat ie het snel weer doet.
  #3  
Oud 03-06-12, 19:13
Bongers Bongers is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 20
Standaard

Probleem opgelost door hem idd te resetten via Itunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv3 en Nas kokkie44 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 31 12-09-13 09:53
Geluid via apple tv3 zonder tv aan johan1967 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 16-07-12 15:16
Apple tv3 bij Saturn? jap74 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 01-06-12 14:12
Apple tv3 waneer de jailbreak. TLH Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 16-04-12 13:28
apple tv3 ronaldbob Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 23 23-03-12 11:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.