//

Apple TV Optische kabel geen geluid.

Apple TV Optische kabel geen geluid. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen. Recentelijk mijn Apple TV (3e generatie) aangesloten via optische kabel op hifi-set. Perfect geluid. Maar te veel optische uitgangen in huis aanwezig en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-06-12, 22:55
Flurry Flurry is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Exclamation Apple TV Optische kabel geen geluid.

Beste allen.

Recentelijk mijn Apple TV (3e generatie) aangesloten via optische kabel op hifi-set. Perfect geluid. Maar te veel optische uitgangen in huis aanwezig en maar 1 ingang. Dus een optische schakelaar gekocht en al mijn kabeltjes doorgelinkt naar hifi-set.
ECHTER........

zodra de switch er tussen komt heb ik geen geluid van mijn Apple tv. Kabel is helemaal in orde ( geeft op andere apparatuur wel geluid )
Kabeltje heeft wel geluid gegeven via de switch ( echter haperend en nu dus niets meer)

Dus in het kort:
De apple tv direct op de hifi middels optische kabel werkt.
Apple via switch op hifi deed het, maar haperend, en nu helemaal niet meer.

- Apple tv is up to date
- Kabels niet defect
- Ingang op de switch ook niet defect.
- Geluid Apple tv via hdmi op tv werkt wel

Wie heeft ook met dit -tje te schillen gehad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-12, 09:45
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Komt me niet bekend voor.. Maar ik verdenk toch de switch.

Ik gebruik zelf een converter van optisch digitaal naar elektrisch (coax) digitaal en heb geen enkel probleem..
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 20-06-12, 10:21
Flurry Flurry is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

@ Wouter ja daar heb ik ook aan gedacht maar die doet het toch echt naar behoren.
Reageren

Labels
apple tv 3, geen geluid, optische kabel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Welke receiver voor Apple TV Optische uitgang ? uluru1964 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 29-05-12 14:56
Video: Itouch 4G,Geen beeld,wel geluid op tv via AV kabel HTetelepta Muziek, foto & video 0 17-03-12 13:03
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel Sli iPhone algemeen 3 12-02-11 11:16
av kabel van apple geeft geen beeld von nim iPhone algemeen 1 01-04-09 13:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.