//

DVD afspelen via Apple tv

DVD afspelen via Apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Handbrake gedownload op mijn laptop(asis). DVD(Adèle Albert Hall)erin en op Apple tv1 gedrukt en lopen maar. Het duurde uren, maar hij was er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-12, 11:06
Mamanneke Mamanneke is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Ter Apel
Berichten: 42
Standaard DVD afspelen via Apple tv

Ik heb Handbrake gedownload op mijn laptop(asis). DVD(Adèle Albert Hall)erin en op Apple tv1 gedrukt en lopen maar. Het duurde uren, maar hij was er en in Itunes ingevoerd. Wil ik kijken....alleen maar fragmentjes van beeld en geluid. Zoals je vroeger wel eens storing had op de tv. Moet ik op het scherm van hardbrake iets veranderen aan de formaten? Of ligt het aan de laptop en moet ik dezelfde handelingen uitvoeren, maar dan op mijn Mac pc? Of heeft dat er niets mee te maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-12, 11:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat je die DVD eerst moeten gaan rippen en dan eerst met Handbrake omzetten naar een Apple TV formaat.
  #3  
Oud 20-07-12, 17:03
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Na een paar uur onderzoek te doen, en dingen te proberen heb ik een goede oplossing gevonden die voor mij van toepassing is. Ik heb een apple TV2, en ik had dus graag dvd's die ik heb laten spelen op mijn apple tv.

Ik heb airparrot gekocht en vervolgens kan ik het mirroren naar mijn apple tv. Eerst had ik gedacht dat het redelijk traag ging gaan, maar op hoogste kwaliteit en audio werkt het echt perfect!

(dvd's moet je wel afspelen met vlc, want de dvd player van apple heeft drm protection)
  #4  
Oud 20-07-12, 17:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kets Bekijk bericht
Ik heb airparrot gekocht en vervolgens kan ik het mirroren naar mijn apple tv.
Als je volgende week (of later) overstapt naar OS X 10.8 Mountain Lion en je hebt een Mac die AirPlay Mirroring ondersteunt zou je conflicten kunnen krijgen met die luchtpapegaai.
  #5  
Oud 20-07-12, 19:28
Kets Kets is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: België
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je volgende week (of later) overstapt naar OS X 10.8 Mountain Lion en je hebt een Mac die AirPlay Mirroring ondersteunt zou je conflicten kunnen krijgen met die luchtpapegaai.
Ik draai momenteel Mountain Lion (gold master). En ik kan geen AirPlay Mirroring gebruiken op mijn Macbook pro van mid 2009 spijtig genoeg.

Dus daarom deze oplossing
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek afspelen via Apple tv 2 loeba1000 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 05-01-12 01:10
M2TS film afspelen met Apple TV2 Stijntje Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 29-10-11 11:29
Apple tv avi video afspelen JohnnieQ Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 18-10-11 15:57
dvd afspelen op ipad waov iPad algemeen 11 27-03-11 01:23
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple viktorf iTunes 0 13-09-08 00:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.