install aTVflash on ATV 2 JB discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nieuw op dit forum volgend probleem JB via Seas0nPass gelukt, logo aanwezig op Atv nu wil ik aTVflash installeren, volgens user guide kan dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
install aTVflash on ATV 2 JB
Ben nieuw op dit forum
volgend probleem JB via Seas0nPass gelukt, logo aanwezig op Atv nu wil ik aTVflash installeren, volgens user guide kan dit via het draadloos netwerk, maar als ik het aTV Flash.app bestand open vraagt hij me gegevens weg te schrijven op een usb of externe harddisk. is dit de normale procedure, gezien ik hardwarematig de usb stick of externe HD niet kan aansluiten op de aTV reeds dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet het .dmg bestand openen dat je gedownload hebt van FireCore en dan dubbelklikken op het aTV Flash (Black) icoontje. Nu wordt er een en ander geïnstalleerd op de Macintosh HD en de rest verloopt volledig automatisch over Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de info, ben gewoonweg dom geweest, verkeerde versie proberen te installeren aTV1 ipv versie voor aTV2 Black !!
installatie nu gelukt! dank |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aTVFlash op mijn apple tv | westland | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 14 | 26-05-12 23:38 |
atvflash(black) of xmbc | kokkie44 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 19 | 25-05-12 12:52 |
Probleem XBMC install op ATV 2 (JB) | Armando | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 13-04-12 22:40 |
Films Lopen Vast met atvFlash | DoP | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 16-02-12 23:16 |
install | teunis | Archief | 0 | 15-02-08 15:00 |
|
|