//

ATV3 icm AirPlay

ATV3 icm AirPlay discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Na het treurig nieuws dat er niet direct een jailbreak aankomt voor de ATV3, blijft de eeuwige twijfel voor de aanschaf ervan. Nu zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-12, 19:07
Island Island is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 10
Question ATV3 icm AirPlay

Beste,

Na het treurig nieuws dat er niet direct een jailbreak aankomt voor de ATV3, blijft de eeuwige twijfel voor de aanschaf ervan. Nu zit ik toch al lang met de volgende vraag.
Ik heb hier een NAS met films, muziek e.d. op, deze kan ik via "GoodPlayer" op de iPad goed bekijken draadloos, dit programma ondersteund ook AirPlay. Is het dan zo simpel, dat ik de film/muziek laat afspelen op de iPad en dan via AirPlay op het scherm tover? Of ondersteund AirPlay alleen de Apple codecs waardoor ik dus enkel mpeg films en soorten kan bekijken?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-12, 21:32
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Sinds enkele dagen ben ik, na heel lang wikken en wegen, trotse eigenaar van een Apple TV 3. ( Bij Dixons tot en met morgen voor 99 euro te verkrijgen overigens.) Het was snel aansluiten. zolang je thuisdeling in op je apple ID aan hebt staan is het vrij snel geregeld. Je kunt het beeld vanaf je iPhone/iPod of iPad mirror streamen naar de TV. Films /videotjes die afgespeeld worden op de apparaten kunnen full screen afgespeeld worden. Heb dit getest met RTL gemist app. Of dit een M4V of MP4 formaat is betwijfel ik, Youtube is dat meen ik ook niet. Maar hij speelde dat wel af, maakte dat full screen. Hou er wel rekening mee: Je accu van het apparaat waar je vandaan streamt gaat door het streamen sneller leeg.
  #3  
Oud 15-08-12, 01:41
fietstoeter fietstoeter is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 9
Standaard

Ipad mirror op tv werkt top; als je ipad met jb hebt kun je je films ook op tv kijken met mirroring; als je mac hebt met mountain lion kun je je hele computer besturen via apple tv op je tv, oftwel dan kun je alles kijken, zonder jb =)
__________________
 iMac 21,5" i5  iPhone 6 64gb  IPad3 16gb Wi-Fi  Apple TV3  Airport Extreme + Express
  #4  
Oud 15-08-12, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fietstoeter Bekijk bericht
als je mac hebt met mountain lion kun je je hele computer besturen via apple tv op je tv, oftwel dan kun je alles kijken, zonder jb =)
Dat is niet helemaal correct Correct is: "als je een Mac hebt met OS X Mountain Lion en als de Mac een Ivy Bridge of Sandy Bridge processor aan boord heeft"
Reageren

Labels
airplay, atv3, ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
atv2 vs atv3; airplay full HD op hd ready Graf Zum Kotzen Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 16-07-12 15:09
twijfel aTV 2 of aTV3 stefaaaan Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 27-04-12 00:35
ATV3 slechte audio simlockvrij Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 24-04-12 09:50
Airplay werkt niet met all Apps met ATV3 jwmeinesz Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-03-12 09:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.