//

HDCP vereist bij ATV3 na update Itunes fesstival

HDCP vereist bij ATV3 na update Itunes fesstival discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat er op mijn ATV3 opeens de iTunes Festival button is gezet krijg ik bij elke poging tot het afspelen van video de melding dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-12, 20:52
wierdeau wierdeau is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar wierdeau
Standaard HDCP vereist bij ATV3 na update Itunes fesstival

Nadat er op mijn ATV3 opeens de iTunes Festival button is gezet krijg ik bij elke poging tot het afspelen van video de melding dat HDCP is vereist. Ook bij video's die ik hiervoor wel gewoon kon afspelen.

Iemand anders ook dit probleem of een eventuele oplossing?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 augustus 2012 om 20:25 ----------

Soms is de oplossing heel simpel. Katten hadden de kabel er ietsjes uit getrokken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-12, 19:23
TokTok1908's schermafbeelding
TokTok1908 TokTok1908 is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Almere
Berichten: 122
Standaard

bij mij doet het ook niet, maar dat ligt niet aan de kat...
las dat er veel problemen mee zijn,er word aangegeven dat je een nieuwe hdmi kabel moet plaatsen, vind ik zo'n onzin..
Ik heb een dure monster kabel en die zou ik dus moeten vervangen voor een goedkoop chinees kabeltje waar dan toevallig het Apple-logo opstaat...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone vraagt activatie vereist bij landsgrens KoenHBS iPhone algemeen 6 17-02-14 22:36
Spontaan herstel vereist bij plaatsen in autolader Harley4 iPhone algemeen 17 29-09-09 17:56
Iphone melding na update : Herstel vereist teunaldo iPhone algemeen 14 03-08-09 16:08
Verbinding Wi-Fi netwerk vereist voor iTunes Store schutties Wi-Fi 2 10-02-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.