//

Airplay Alleen beeld.

Airplay Alleen beeld. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een ATV2 en een Macbook Pro met Mountain Lion geinstalleerd. Nu is de optie Airplay echt een van de betere die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-12, 17:30
Thomas789 Thomas789 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 21
Standaard Airplay Alleen beeld.

Beste,

Ik heb een ATV2 en een Macbook Pro met Mountain Lion geinstalleerd.
Nu is de optie Airplay echt een van de betere die ik ken in combinatie met de ATV2.

Echter zit ik met een vraag, als ik de macbook mirror naar de atv, doet hij dit automatisch ook met het geluid. Dit is iets wat ik niet wil omdat ik de audio liever over de lineout doe naar de versteker.

Echter zodra ik dan op mijn MBP bij geluid, de Lineout aanklik ipv de Airplay, sluit hij ook het beeld af.

Oftewel nu mijn vraag, is er een mogelijkheid dat ik alleen het beeld stream naar mijn ATV?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-12, 11:09
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Volgens mij niet. Wat ik doe is gewoon de TV geluid uitgang aansluiten op mijn versterker. Misschien is dat een idee?
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airplay beeld werkt niet atv2 pikkesteinnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 17-01-12 15:47
Albumcover alleen zichtbaar eerste nummer airplay slaxxx1 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 31-12-11 01:45
AirPlay alleen geluid CasperBoone Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 10-07-11 14:23
alleen melkachtig beeld dbutte iPhone algemeen 2 21-12-09 14:59
alleen apple logo in beeld boeddha Archief 1 06-05-08 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:00.