//

Appletv huurfilm kijken na 48 uur?

Appletv huurfilm kijken na 48 uur? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een film gehuurd via Apple Tv, maar omdat ik de ondertiteling in het menu wilde zoeken was ik de opgestarte film kwijt (duurde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-12, 14:59
Laus80 Laus80 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard Appletv huurfilm kijken na 48 uur?

Ik heb een film gehuurd via Apple Tv, maar omdat ik de ondertiteling in het menu wilde zoeken was ik de opgestarte film kwijt (duurde ivm internetsnelheid 2,5 uur om te laden). Daarna geen gelegenheid meer gehad om te kijken tot vanavond, maar om 20:30 is de 48 uur voorbij.

Als ik de film om 20:00 start, kan ik hem dan nog afkijken of niet? Ik zou het jammer vinden om na 30 min kijken te moeten stoppen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-12, 17:57
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik zou maar gauw proberen... Ik vermoed dat die stipt 20:30 afbreekt. Maar ik heb het nog niet voorhanden gehad, op die manier (dat tijdens het kijken de 48 uur om is)

Laat je het ons nog wel even weten? Dan kunnen wij er in t vervolg rekening mee houden
  #3  
Oud 16-09-12, 22:46
Laus80 Laus80 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de film af kunnen kijken! Na afloop kwam wel meteen te staan dat hij verlopen is. Maar dat spreekt wel voor zich natuurlijk.
  #4  
Oud 17-09-12, 00:12
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Kijk, viel dat even mee. Hoop dat je niet teveel met geknepen billen zat? En ontspannen van de film kon genieten
  #5  
Oud 17-09-12, 00:36
Laus80 Laus80 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik zat wel regelmatig met een schuin oog naar de klok te kijken. Maar na 21u kon ik relaxed de film afkijken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afstandsbediening Appletv deur12 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 28-06-12 00:42
Appletv en iTunes whaan iTunes 1 21-05-12 17:59
Synchronisatie 2 uur tot 2 uur voor hele dag item ghtvannoort iTunes 0 15-06-10 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.