iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Eredivisie Live streamen (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/124997-eredivisie-live-streamen.html)

Kimzrr 17-09-12 13:30

Eredivisie Live streamen
 
Hallo,

Ik ben van plan een Apple Tv3 te kopen, al weet ik dat deze nog niet te jailbreaken is. Zal geduldig afwachten hihi
Maar mijn vraag was nu, via eredivisie kan je een seizoens abbo nemen op de app.. Nu vroeg ik me af, kan ik dat dan streamen vanaf mijn iphone naar de ATV? Zodat ik gewoon op mijn tv het kan bekijken? Zijn er mensen bij die dit ook doen? Zoja hoe is het beeld?

sheppie 19-09-12 19:53

Ik doe dit weleens. De kwaliteit is ok tot matig. Verwacht geen HD kwaliteit maar de wedstrijd is prima te volgen. Voordat je een seizoensabonnement koopt raad ik aan om eerst eens een wedstrijd uit te proberen.

Kimzrr 22-09-12 11:11

Heb mn ATV3 aangeschaft en al een eredivisie wedstrijd gezien.. Vind dit beeld redelijk goed, hd is het inderdaad niet maar zeker aangenaamd om naar te kijken.. Alleen wat spelletjes betreft is het geen succes, beeld haperd continu :(

stefdejong 08-11-12 13:51

Is het ook mogelijk om Eredivisie Live te kijken zonder tussenkomt van iPhone of iPad? Dus live-stream openen op de Apple TV zelf? Ik heb een abonnement bij Eredivisie Live.

realaxe 13-11-12 19:17

Ik ook Ben benieuwd

realaxe 18-11-12 08:44

Het valt mij op dat er op dit forum iedereen die er "verstand" van heeft niets verteld over het streamen van Eredivisie live op zijn Apple TV. Deze kennis wordt waarschijnlijk gebruikt om zich te kunnen onderscheiden op Marktplaats

stefdejong 18-11-12 11:25

Ik weet ondertussen hoe het moet, maar waarschijnlijk zet niemand het online omdat het "strafbaar" is. Ik heb een hekel aan dat geld vragen voor jailbreaks via marktplaats en andere manieren van oneerlijk geld verdienen over andermans rug.

Wil je echt weten hoe je Eredivisie live kunt streamen, PM me dan en ik vertel het je stap voor stap. Gratis.

dopemaster 19-11-12 17:25

hallo

ik zou wel willen weten hoe hahaha
alvast bedankt

glaantje 19-11-12 17:48

Sportsdevil plugin installeren.

De repository kun je hier downloaden SportsDevil - xbmc-development-with-passion - XBMC development - Google Project Hosting
Daarna de plugin installeren :)

Bionic_Eye 26-11-12 17:01

is dit dan met nederlands commentaar
alles wat ik lees is met engels commentaar

Sjonster 26-11-12 18:08

Engels commentaar is over het algemeen alleen maar beter. Ik heb een Eredivisie Live abbo op me tv, maar de commentatoren zijn niet bijster goed.

stefdejong 10-12-12 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefdejong (Bericht 850837)
Is het ook mogelijk om Eredivisie Live te kijken zonder tussenkomt van iPhone of iPad? Dus live-stream openen op de Apple TV zelf? Ik heb een abonnement bij Eredivisie Live.

UPDATE: je hebt hier een account bij Eredivisie Live voor nodig!
Mobiel, TV, het maakt niet uit wat voor soort abbo. Het goedkoopste abonnement voldoet al.

glaantje 10-12-12 09:55

Met een XBMC plugin is het gratis, maar heb je natuurlijk een jailbreak nodig :)
En daarmee is het ff zoeken naar een goeie stream soms, maar voetbal kun je zeker wel zien.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.