//

ITunes en Apple TV

ITunes en Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds vandaag heb ik een Apple TV en die werkt prima (denk ik!) maar is het werkelijk nodig iTunes steeds aan te hebben staan? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-12, 23:36
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard ITunes en Apple TV

Hallo, sinds vandaag heb ik een Apple TV en die werkt prima (denk ik!) maar is het werkelijk nodig iTunes steeds aan te hebben staan? Voorbeeld: Ik kijk gewoon naar tv en wil overschakelen naar Apple TV. De iMac waar de iTunes op staat gaat na pakweg 15 min. in slaapstand dus iTunes is dan niet meer actief.
Dan moet ik naar de iMac om hem weer te activeren en dan doet de Apple tv het. Moet ik dan "Sluimeren" op de iMac uit zetten zodat hij aan blijft staan?

Dan het volgende punt, ik heb op de iMac andere films in iTunes staan dan op de iPad3. Ik krijg de films van de iMac wel te zien maar niet die van de iPad.
Ook de iPad staat op thuisdeling. Bij het groene icoon van computers op de Apple tv staan geen apparaten. Wel kan ik de foto's die op de iPad staan op de Apple TV afspelen en ook Fotostream werkt. Ik zal wel iets fout doen maar weet voorlopig niet wat. Graag wat tips/trucs indien mogelijk.
Alvast mijn dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-12, 23:25
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Je iPad zal niet onder 'computers' verschijnen. Alleen Macs met iTunes verschijnen daar. Je kunt wel ia airplay een film vanaf je iPad streamen naar je Apple TV.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.