//

Knopje 'links' op de afstandbediening werkt niet

Knopje 'links' op de afstandbediening werkt niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerder dit jaar een Apple tv 3e generatie gekocht. Bedien deze via de iPhone en dat gaat prima. Recent iets met het Wifi netwerk gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-12, 15:59
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard Knopje 'links' op de afstandbediening werkt niet

Eerder dit jaar een Apple tv 3e generatie gekocht. Bedien deze via de iPhone en dat gaat prima. Recent iets met het Wi-Fi netwerk gedaan waardoor het wachtwoord is veranderd. Ik moest dit toen ook op de Apple tv aanpassen. Ik kwam er toen achter dat het knopje naar links op de afstandbediening niet werkt en kan het wachtwoord van het netwerk niet instellen. Hierdoor is de Apple tv niet te gebruiken. Ik denk dat ik dus terug moet voor garantie. Of zie ik iets over het hoofd? Is er een (tussen)oplossing om het wachtwoord in te stellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-10-12, 16:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voorlopig de Apple TV bedienen met één van die vijfentwintig afstandsbedieningen die in elk huishouden aanwezig zijn

De Apple TV bedienen met een afstandsbediening van een andere fabrikant
  #3  
Oud 25-10-12, 16:20
coenox coenox is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 96
Standaard

Kijk, dat wist ik niet. Ga ik proberen, maar ik moet voor het instellen van een andere afstandbediening wel eerst de bijgeleverde gebruiken. Ik hoop dat ik dan daarbij het knopje naar links niet nodig heb.

Dank voor de snelle tip.
  #4  
Oud 28-10-12, 00:42
realaxe realaxe is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 61
Wink

ik heb er nog 1 waarvan de bovenste knop niet werkt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone home knopje werkt niet meer JerrOoenn iPhone algemeen 0 04-08-11 11:39
knopje bovenop de iphone werkt slecht erikroeier iPhone algemeen 5 26-08-09 21:40
Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?! mjay iPhone algemeen 5 18-06-09 22:02
Hoofdtelefoon microfoon en afstandbediening werken niet meer prank iPhone algemeen 1 27-10-08 11:38
bovenste knopje werkt niet meer ronnyconaert Unlock [archief] 1 14-06-08 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.