//

Apple tv2 geen XBMC op te krijgen

Apple tv2 geen XBMC op te krijgen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ATV2 opnieuw gejailbreakt en dat is gelukt met SeasOnPass (logo is zichtbaar) Met putty inloggen lukte ook en alle stappen doorlopen die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-10-12, 12:27
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Cool Apple tv2 geen XBMC op te krijgen

Ik heb mijn ATV2 opnieuw gejailbreakt en dat is gelukt met SeasOnPass (logo is zichtbaar)
Met putty inloggen lukte ook en alle stappen doorlopen die hier staan http://wiki.xbmc.org/index.php?title...e_TV_2#ATV_5.x
Geen XBMC te ontdekken.
Een aantal keer gedaan en heel goed op eventueel schrijffouten gelet.
[SW versie AT2 is 5.0.2
Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-12, 15:49
Nico Pieter Nico Pieter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 40
Standaard

Opgelost.
Heb opnieuw gejailbreakt en XBMC geinstalleerd en nu werkt het wel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen connectie tussen Apple TV2, Windows PC en Fritzbox Ochiba Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-10-12 20:10
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 Kuipertje iPad algemeen 6 13-10-12 09:52
advies: wel of geen Apple TV2 (ipv 3)? kans op JB op iOS6? rooky Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 10 18-06-12 15:12
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 peterksr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 01-01-12 18:28
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-06-11 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:53.