//

Krijg eigen H264 montages niet gestreamed

Krijg eigen H264 montages niet gestreamed discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik zit met een probleem. Ben in t bezit van een macpro (09) met de dual nehalem quadcore en een apple tv 3. Nadat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-12, 01:19
mentalernie mentalernie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Krijg eigen H264 montages niet gestreamed

Hallo!

Ik zit met een probleem.
Ben in t bezit van een macpro (09) met de dual nehalem quadcore en een apple tv 3.

Nadat ik m'n eigen montage in highdef heb klaargemaakt, h264 1920x1080, 20min 7,2gb wou ik deze gaan streamen van m'n macpro via iTunes naar m'n Apple tv.
Maar helaas...

Hij buffert wel, maar afspelen ho maar! Het bekende 'ik ben aan t nadenken' symbooltje.

Het gaat wel via AirVideo, maar dan is de resolutie kleiner en maakt hij me er een raar beeld van. Duidelijk opgerekt en uit proportie.

Iemand ervaring met dit probleem?

Ik weet echt ff niet meer wat ik moet doen...

Thanks
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-12, 09:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mentalernie Bekijk bericht
Hij buffert wel, maar afspelen ho maar! Het bekende 'ik ben aan t nadenken' symbooltje.
Als dat streamen met iTunes draadloos gebeurd dan zou het wel eens een netwerkprobleem kunnen zijn.

Om video te streamen wordt het User Datagram Protocol (UDP) gebruikt. Dit is een "connectionless" protocol zonder noemenswaardige foutcorrectie. Zelfs geringe interferentie op het WLAN kan zulke problemen veroorzaken.

Om een AVCHD h.264 video te streamen is er wel wat bandbreedte nodig, liefst zonder interferentie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: MP4 [H264] PSP films wil niet op iPhone laurensxeon Muziek, foto & video 7 01-03-11 21:16
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 22:19
Krijg Iphone 3GS, week 52 MC139, 3.1.3 niet gejailbreaked, ook niet tethered Guest Archief 6 20-02-10 16:23
Hoe krijg ik een eigen beltoon? susan886 Ringtones en Wallpapers 194 01-01-09 19:35
Zo krijg je een eigen ringtone defisit Ringtones en Wallpapers 29 29-12-07 20:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.