VEETLE (veel movie en sportchannels erbij) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb laatst een forum gestart over Sportsdevil. Hier was Eredivisie live mogelijk! Echter de kwaliteit is dan wel niet super, maar toch. Nou hoorde ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VEETLE (veel movie en sportchannels erbij)
Heb laatst een forum gestart over Sportsdevil.
Hier was Eredivisie live mogelijk! Echter de kwaliteit is dan wel niet super, maar toch. Nou hoorde ik van mijn broer dat hij op zijn laptop VEETLE draait en deze aansluit op zijn TV. De sportzender zijn aanzienlijk beter van kwaliteit. Met enig speurwerk op internet ben ik de reposority tegengekomen. Eenmaal geinstalleerd heb ik er weer vele films en sportkanalen bij! Daar niet alles werkte...... ben ik door gaan zoeken. Heb inmiddels een bugfix gevonden welke je via de ftp op je Apple Tv moet vervangen. En nu werkt echt alles. Ben benieuwd naar de eerste Eredivisie live wedstrijd? Kijk gewoon ff op youtube, op VEETLE en je vind de nodige links. Gr. MG Het kan me niet schele, wil gewoon deze informatie delen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat als je bij de info kijkt, er overal SD staat en geen HD?.. Is dat wel mogelijk? Want ik weet dat er dingen in HD uitgezonden worden maar ik weet niet of dat ook aan te passen is bij Veetle in XBMC zelf...?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone erbij gekocht programma's overzetten? | Starscreamer | Archief | 7 | 22-03-10 23:58 |
sms toon erbij | iDavid | iPhone algemeen | 19 | 28-06-09 21:37 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
iPhone 1e gen.: Van 2.0 naar 2.2 (met 2.0.1, 2.0.2 en 2.1 erbij) | FreakyFlor | Unlock | 7 | 22-12-08 13:50 |
Vraagjes bij de iPhone en jullie mening erbij | drease | Koopinformatie Nederland | 5 | 02-12-08 22:16 |
|
|