//

AppleTV3 onstabiel met pc, ipad/iPhone en iTunes

AppleTV3 onstabiel met pc, ipad/iPhone en iTunes discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik word steeds wat wijzer, maar heb nog een paar problemen met deze combi: - AppleTV3 - iPhone4s - iPad2 Problemen: - Geregeld valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-12, 01:05
Raymond1975 Raymond1975 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 26
Standaard AppleTV3 onstabiel met pc, ipad/iPhone en iTunes

Hallo,

Ik word steeds wat wijzer, maar heb nog een paar problemen met deze combi:
- AppleTV3
- iPhone4s
- iPad2

Problemen:
- Geregeld valt de iTunes Bieb weg van mijn iPad. Herstart van iPad of iTunes werkt een paar keer.....daarna werkt het helemaal niet meer.
- Spontaan is opeens mijn iPad of iPhone niet meer zichtbaar in het lijstje apparaten in iTunes.
- Sinds nieuwste update van Remote App op iPhone crasht AppleTV bij de minste aanraking van de "bediening" via de Remote App
- iTunes bieb krijg ik niet zichtbaar op iPhone.

Wat werkt perfect:
- De Remote App op iPad werkt perfect. Ik durf deze niet te updaten door het gedoe met mijn iPhone en het crashen.

Soms kan ik op mijn iPad alles. Afstandbedienen, filmpjes van iTunes bieb op pc afspelen op TV. Maar het is dan van korte duur.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Ik heb een Zyxel P2812HNU-P1 van Telfort als Router/accespoint.

Iemand gerichte tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-13, 23:32
yahoo yahoo is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

onderstaande problemen had ik ook.
Problemen:
- Geregeld valt de iTunes Bieb weg van mijn iPad. Herstart van iPad of iTunes werkt een paar keer.....daarna werkt het helemaal niet meer.
- Spontaan is opeens mijn iPad of iPhone niet meer zichtbaar in het lijstje apparaten in iTunes.
- iTunes bieb krijg ik niet zichtbaar op iPhone.


Bij mij was het probleem dat de Wi-Fi verbinding niet stabiel genoeg was (waarschijnlijk door te veel buren met 2,4ghz en een te slappe routeer).

ik heb het opgelost door een airport extreem aan te schaffen zodat ik een 5ghz heb. (niemand in mijn buurt heeft dit)...sinds dien werkt alles weer perfect.

maw...download inssider eens om te kijken of je door het kiezen van een ander kanaal je verbinding stabieler kunt maken of zoek een een betere router.

suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films Appletv3 boomer21 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 09-10-12 15:07
Appletv3 Jailbreak uit of niet?? Isummer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 28-07-12 20:09
compatibiliteit AppleTV3 en iPad1 en iPhone4 Brandweerslang iPad algemeen 0 20-04-12 14:58
spotify op iphone onstabiel marmedia iPhone algemeen 0 08-06-11 11:36
Netwerk onstabiel op iPhone(s) vanilla iPhone algemeen 8 05-10-09 21:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.