geen plaatjes bij icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn apple tv opnieuw laten jailbreaken met icefilms werkt op zich prima nu is mijn vraag voorheen zag je bij de film een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen plaatjes bij icefilms
ik heb mijn apple tv opnieuw laten jailbreaken met icefilms
werkt op zich prima nu is mijn vraag voorheen zag je bij de film een cover staan van de film. nu zie je alleen nog blauwe mapjes . iemand een suggestie hoe ik de plaatjs werbij terug krijg alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Xbmc - videos - addOns dan even de addon zoeken van icefilms. Select button inhouden op de addon dan vervolgens krijg je paar opties kies configureren en dan meta data.
|
|
|||
|
|||
Thnx. Ga het proberen
Gevonden moet 53 mb intstaleren zegt dan scriptfout . Laatst gewijzigd door suzuki2002; 26-12-12 om 23:55. |
|
|||
|
|||
ik heb het ook zo gedaan maar ook de zelfde fout
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb net nog een keer geprobeerd. En heeft nu geladen.
Heb nu wel weer thumb plaatjes bij de lijst . Bedankt messina |
|
|||
|
|||
wat heb jij gedaan dan suzuki2002 dat je het nu wel hebt
|
|
|||
|
|||
Precies wat er verteld werd na mijn vraag .
Kreeg gister hele tijd script error maar vanochtend heeft hij het binnengehaald en geinstalleerd |
|
|||
|
|||
Prima dat het gelukt is ! en Graag gedaan
|
|
|||
|
|||
bij blijft die script error geven snap er niks meer van !!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
df -h / Code:
Last login: Mon Dec 31 11:41:31 on ttys000 MacBook-Pro:~ macowner$ ssh root@192.168.2.100 root@192.168.2.100's password: Apple-TV:~ root# df -h / Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on /dev/disk0s1s1 681M 622M 53M 93% / Apple-TV:~ root# |
|
|||
|
|||
ja maar hoe doe je dat in aptv zelf
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja maar ik weet niet hoe dat is het probleem ha ha
|
|
|||
|
|||
Met de een of andere SSH-client voor Windows misschien:
Download PuTTY - a free SSH and telnet client for Windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen films kijken Icefilms | dbibouh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 17 | 13-12-12 15:36 |
kan geen foto's/plaatjes opslaan! | Guest-201302122225 | Muziek, foto & video | 5 | 26-04-12 21:16 |
Ondertitel.com vind niets bij Icefilms | michiell | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 23-04-12 16:50 |
Geen plaatjes in iTunes | Masterplace | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-05-11 17:52 |
Plaatjes comprimeren bij HI internet | Hemmik | Overige providers Nederland | 1 | 06-11-07 02:19 |
|
|