//

Streaming AppleTV3 onderbreekt steeds

Streaming AppleTV3 onderbreekt steeds discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Sinds een paar weken ben ik in bezit van een AppleTV 3. Opzich ben ik zeer tevreden over de prestaties van dit apparaat. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-13, 20:40
Gjds61 Gjds61 is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 29
Standaard Streaming AppleTV3 onderbreekt steeds

Hallo

Sinds een paar weken ben ik in bezit van een AppleTV 3.
Opzich ben ik zeer tevreden over de prestaties van dit apparaat.
Ik download films via spotnet op mijn pc en met behulp van Air video (niet de gratis versie) bekijk ik deze op mijn tv.
Air video streamt zowel mijn iPad als mijn iPhone waar ik de film kan volgen of via de optie AirPlay zet ik het door naar mijn tv.
Voordeel hierbij is dat ik niks hoef te converteren
(nadeel is dat het niet zonder iPad of iPhone kan)

Het enige minpunt is dat na ongeveer 30 min de verbinding verbreekt en ik opnieuw moet gaan streamen waarbij ik moet gaan zoeken waar ik ben gebleven.
Vervolgens word nu de stream regelmatig onderbroken en ja dan gaat het kijken naar een film gauw tegenstaan.
Het netwerk is snel genoeg want ik kan de films zonder hakkelen op 1080 volgen dus daar ligt het niet aan.
Het ligt ook niet aan de Pc daar die nooit op standby gaat.

Gaarne jullie reactie want het is zonde dat het soms fout gaat terwijl de AppleTV verder een super ding is.

Laatst gewijzigd door Gjds61; 03-01-13 om 21:12. Reden: Niet volledige info
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AppleTV3 onstabiel met pc, ipad/iPhone en iTunes Raymond1975 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 17-01-13 23:32
Films Appletv3 boomer21 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 09-10-12 15:07
Appletv3 Jailbreak uit of niet?? Isummer Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 28-07-12 20:09
compatibiliteit AppleTV3 en iPad1 en iPhone4 Brandweerslang iPad algemeen 0 20-04-12 14:58
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 22:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.