//

apple tv 2 en xbmc

apple tv 2 en xbmc discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem, als ik een film wilt kijken, loopt de ondertiteling niet synchroon en de film die aan het kijken bent, stopt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-13, 22:25
pcsw pcsw is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: breda en omstreken
Berichten: 77
Standaard apple tv 2 en xbmc

Ik heb het volgende probleem, als ik een film wilt kijken, loopt de ondertiteling niet synchroon en de film die aan het kijken bent, stopt regelmatig moet ik even wachten dan kan weer een stuk kijken voordat die weer stopt.
kan iemand mij helpen, hoe dit op te lossen.
gr peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-13, 09:30
wuzzup wuzzup is offline
• iOS 11.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

Als je ATV2 via Wi-Fi is verbonden probeer deze dan bedraad aan te sluiten.
Misschien ook een hogere internet bandbreedte overwegen.
eea is natuurlijk ook afhankelijk van de source.
  #3  
Oud 28-01-13, 20:35
Sjonster Sjonster is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

is dat via een link als bijvoorbeeld in IceFilms, want dan kan het inderdaad aan de source liggen van waar het bestand is geupload, ikzelf vind bijvoorbeeld Movereel geen geweldig gebeuren.. maar ja.. Bij icefilms moet je kijken naar de bron bestanden (wat voor RIP het is, DVDRip, HD 720... als je een HD film kijkt, moet je proberen een 720 of 1080 source ondertiteling er bij te krijgen.. En als het alleen een kwestie is van te eerder of later lopen van de subs dan kan je dat in XBMC aanpassen... moet je ff googlen, of youtube... Ik weet het zo niet uit me hoofd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV 2nd + XBMC + subs Rivinn Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 20-10-12 09:37
Apple TV met XBMC wdl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 11-10-11 01:40
Apple TV 2 - XBMC - ESPN3 JimmyClioRS Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 05-09-11 20:01
Apple TV: Apple TV 2 XBMC buffer probleempje youri1311 Jailbreak 17 24-06-11 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.