iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   Geen Wi-Fi op apple TV2 (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/134152-geen-wi-fi-op-apple-tv2.html)

Hal00125 30-01-13 11:50

Geen Wi-Fi op apple TV2
 
Mijn pobleem is gisteren ontstaan. Tot gisteren werkte alles goed.

Omdat mijn ipad geen internet kon vinden als ik buiten de deur was geweest en weer thuis op mijn eigen netwerk wilden, heb ik door KPN een reset laten doen op mijn experia box. Terug naar fabrieks instellingen gegaan en de naam van de box laten staan maar de netwerksleutel veranderd. Ik heb op mij ipad gewoon alles weer als vanouds en ook mijn laptop. MAAR mijn gejailbreakte #apple TV 2 # , kan nu geen verbinding meer met maken met Wi-Fi. Hij ziet mijn netwerk staan maar ik krijg met geen mogelijkheid connectie op mijn netwerksleutel:mad: , ook na een reboot niet, hij pakt mijn netwerksleutel niet op, Ik kan nu alleen met kabel atv-en en xbmc kijken. Wie weet waarom er geen connectie tot stand kan komen . Ik zie wel volgens mij wel ergens staan DHCP(0) en die komt mij niet bekend voor op het display. Ik weet ook niet of ik dat veranderen of er bij kan komen.

Guest-20180925190238 30-01-13 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hal00125 (Bericht 872023)
Wie weet waarom er geen connectie tot stand kan komen.

Kijk eens in die Experiabox na of UDP en/of Multicast DNS eventueel niet geblokkeerd wordt over Wi-Fi verbindingen.

Hal00125 30-01-13 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 872025)
Kijk eens in die Experiabox na of UDP en/of Multicast DNS eventueel niet geblokkeerd wordt over Wi-Fi verbindingen.

Waar vind ik dat in de router , zelfs KPN snapt het niet

Guest-20180925190238 30-01-13 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hal00125 (Bericht 872226)
Waar vind ik dat in de router

Ik zou het niet weten want ik gebruik geen Experiabox. Maar misschien kan Goegel helpen :)

Let me google that for you

NLmessinaNL 30-01-13 19:58

ik heb dit probleem ook wel eens gehad met ziggo :(, mijn Wi-Fi zag ik wel maar kreeg steeds geen internet. ik deed dan ook vaak reset knop gebruiken, helaas werkte dit ook niet. Na veel telefoontjes en speciale afdelingen gesproken te hebben was de oplossing voor MIJ heel simpel.

Ik moest alles loskoppelen, modem en router 15 min van het stroom afhalen dan word er een HARD reset uitgevoerd, dan wist hij letterlijk alles. de gewone reset word namelijk niet alles gereset, Teminsten dat zei ziggo :) Dan weer alles 1 voor 1 aansluiten en toen was alles voor MIJ opgelost.

Geen idee of het de oplossing is of dat het puur toeval was maar probeer het eens.

Denko 03-02-13 12:03

bij experiabox , kan je inloggen via 192.168.1.254 ( of via andere ip zoeken in ipconfig ) , kijken onder thuisnetwerk of toolbox of , wonder wlan als het een v8 is of v7519..

na reset zou hij het idd moeten doen, ook omdat ipad werkt..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.