//

iPhone XBMC naar Apple TV

iPhone XBMC naar Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een gejailbreakte iPhone 4S en ik heb hierop XBMC geïnstalleerd. Dit werkt allemaal prima, maar ik wil dit graag streamen naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-02-13, 12:34
Hoithebest Hoithebest is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 31
Standaard iPhone XBMC naar Apple TV

Hallo allemaal,

Ik heb een gejailbreakte iPhone 4S en ik heb hierop XBMC geïnstalleerd. Dit werkt allemaal prima, maar ik wil dit graag streamen naar m'n Apple TV 3.

Inmiddels ben ik tot het punt gekomen dat ik fullscreen kan streamen naar m'n Apple TV (via Airplay mirroring, en dan in XBCM Display #2 selecteren).

Vervolgens wordt je iPhone dus een remote met vingerbewegingen om door XBMC te bladeren. Wat het probleem nu is, is dat er maar een paar vingerhandelingen zijn (omhoog, omlaag, links, rechts, klikken en vorige). Ik kan zo nooit in m'n menu komen tijdens een film om een ondertiteling te selecteren.

Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Heeft iemand een optie?

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-13, 10:52
royvdmeer royvdmeer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Zou ik ook wel graag willen weten
  #3  
Oud 13-02-13, 11:41
Hoithebest Hoithebest is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 31
Standaard

Ik ben erachter! Je moet naar Settings -> Appearance -> Skin en dan Confluence selecteren. Zorg wel dat je XBMC dan even afsluit via XBMC zelf en daarna kun je AirPlay Mirroring aanzetten en XBMC opstarten. Je iPhone wordt nu weer een afstandsbediening (zet je output wel op Display #2 of Full screen #2!) en je kunt nu wel bij de ondertitel addon komen door dit thema!

Een Apple TV 3 jailbreak hoef van mij niet direct beschikbaar meer te komen nu, want hiermee heb je hetzelfde resultaat! Succes allen!
  #4  
Oud 13-02-13, 13:04
royvdmeer royvdmeer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 31
Standaard

Top dankjewel dat je dit wilde delen! Ga het meteen proberen!!
  #5  
Oud 13-02-13, 18:29
paullus potter paullus potter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 36
Standaard

ik kan het beeld niet groter krijgen hoe doe je dat precies in xbmc zie ik fulscreen maar als ik er op klik gebeurter niets
  #6  
Oud 13-02-13, 19:58
Hoithebest Hoithebest is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 31
Standaard

Je moet eerst AirPlay mirroring aanzetten en dan pas XBMC opstarten, dan kun je wel full screen #2 selecteren.
  #7  
Oud 13-02-13, 21:23
paullus potter paullus potter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 36
Standaard

helemaal top thnx
  #8  
Oud 17-02-13, 18:14
Kimzrr Kimzrr is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 27
Standaard

ik heb gedaan wat je hebt verteld. Werkt het bij jou wel handig? Ik kan namelijk de cursor niet zien, dus niet bepalen welke kant ik op ga. Of ik video's, pictures en wat dan ook wil aan klikken? En het aanklikken van de add on ondertitels lukt me ook niet?
  #9  
Oud 17-02-13, 21:32
Hoithebest Hoithebest is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 31
Standaard

Je moet 'onthouden' waar de cursor staat, want die zie je inderdaad niet nee.
Wel zie je wat je geselecteerd hebt in het thema wat ik heb aangegeven. Vanuit daar kun je naar Video en dan Video Add-ons.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple tv 2 en xbmc pcsw Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 28-01-13 19:35
Sneller naar je ondertiteling op Apple TV met XBMC misa Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 11-03-12 12:42
avi bestanden streamen van de windows computer naar xbmc op apple tv2 peterksr Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 7 01-01-12 18:28
van mac naar XBMC--Apple TV2 streamen Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-06-11 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.