iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Apple TV - 2e generatie en 3e generatie (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/)
-   -   ATV stopt steeds met afspelen na nieuwe jailbreak. (https://forum.iculture.nl/f134/apple-tv/f136/apple-tv-2e-generatie-3e-generatie/135289-atv-stopt-steeds-afspelen-na-nieuwe-jailbreak.html)

bassmanjunior 14-02-13 22:09

ATV stopt steeds met afspelen na nieuwe jailbreak.
 
Vandaag mijn ATV2 met de nieuwe jailbreak op 5.2 en aTV flash 2.2 geupdate. Ging allemaal voorspoedig. Zelfs een backup teruggezet. Maar het volgende probleem doet zich voor. Bij het afspelen via iTunes van muziek stopt hij steeds met afspelen na een tijdje. Het lijkt of de muziek gepauzeerd word. Als ik op play druk dan gaat hij weer verder met afspelen. Soms ook slaat hij nummers over, alsof deze nog niet in een buffer zijn opgenomen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Bassmanjunior

Guest-20180925190238 15-02-13 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassmanjunior (Bericht 878412)
Zelfs een backup teruggezet. Maar het volgende probleem doet zich voor. Bij het afspelen via iTunes van muziek stopt hij steeds met afspelen na een tijdje.

Idem dito hier, ook met het terugzetten van een backup. Ik heb de ATV 2 hersteld en opnieuw Seas0npass laten lopen en geen backup teruggezet. Het probleem lijkt opgelost.

Succes gewenst :-)

bassmanjunior 15-02-13 08:45

Ga ik vanmiddag proberen. Helaas moet ik dan mijn netwerklocatie weer opnieuw instellen en weet van de vorige keer dat dat een drama was.

bassmanjunior

bassmanjunior 16-02-13 10:58

Gisterenmiddag opnieuw mijn aTV 2 gejailbreakt. Opnieuw zond problemen, maar na het aansluiten op de tv, nog zonder aTV flash, al opnieuw problemen met afspelen van muziek vanuit iTunes. Probleem lijkt dus nog niet opgelost. Hij lijkt steeds de muziek te pauzeren, springt midden in een nummer, slaat nummers over. Heb wel alles op shuffle staan.

Wie weet nog een oplossing. Ik wordt gek om elke keer de muziek opnieuw aan te moeten zetten.

Ik weet niet of het mogelijk is om eerst mijn aTV 2 weer geheel te herstellen zonder jailbreak en om hem daarna te jailbreaken?

Bassmanjunior

Guest-20180925190238 16-02-13 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassmanjunior (Bericht 878768)
Ik weet niet of het mogelijk is om eerst mijn aTV 2 weer geheel te herstellen zonder jailbreak en om hem daarna te jailbreaken?

Zo doe ik dat altijd. Baat het niet, schaadt het niet :-)

bassmanjunior 16-02-13 14:00

aTV hersteld. Helaas nog dezelfde problemen. Dus straks mijn netwerk maar eens controleren.

Bassmanjunior

bassmanjunior 18-02-13 23:17

Helaas, ook na mijn netwerk opnieuw te hebben opgestart, de thuisdeling uit en weer aangezet te hebben. Zelfs mijn netwerk genegeerd en opnieuw aangemeld op de aTV. Maar helaas houd ik hetzelfde probleem. Na een antal nummers te hebben afgespeeld lijkt hij het contact met de computer te hebben verloren. Het enige dat ik nog kan proberen is de aTV nog te bekabelen vanaf de router, kijken of dat het probleem oplost.
Wel vreemd is dat vorige week alles nog perfect werkte totdat ik de nieuwe jailbreak plaatste. Ik begin een beetje hopeloos te geraken. Wat zou het probleem kunnen zijn? Ik heb geen zin om iTunes opnieuw te installeren, dan moet ik mijn bibliotheek opnieuw opbouwen met alle dvd hoesjes!

Wie heeft nog een idee.

Bassmanjunior

bassmanjunior 20-02-13 12:03

Ik blijf hetzelfde probleem houden. aantal maal hersteld zonder resultaat. Zou mijn router het probleem kunnen zijn?
Ik probeer al een aantal keren het netwerk te testen met als resultaat:

Verbinding met Apple mislukt. Controleer de netwerkverbinding of probeer het later opnieuw.

Mijn netwerk instellingen zijn|
IP-adres: DHCP 192.168.x.xx
Router: 192.168.x.x
Signaalsterkte max.

Wat zou het probleem kunnen zijn, ik begin een beetje desperaat te worden.

Bassmanjunior

Ik ben afgelopen najaar overgegaan naar een andere provider en heb een nieuwe router geïnstalleerd. De aTV was in de tussentijd niet geüpdatet of hersteld dus aanmelden op de router en spelen. Nu is hij dan voor het eerst hersteld en sindsdien problemen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:00.