//

iTunes herkend Apple TV niet...

iTunes herkend Apple TV niet... discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben bezig om m'n Atv2 te jailbreaken met SeasOnPass. Probleem is dat Itunes 11 niet eens mijn Atv2 herkend (zie de Atv dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-02-13, 22:01
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard iTunes herkend Apple TV niet...

Hallo,

Ik ben bezig om m'n Atv2 te jailbreaken met SeasOnPass.

Probleem is dat Itunes 11 niet eens mijn Atv2 herkend (zie de Atv dus nergens in Itunes en/of Finder).
Heb al diverse kabels geprobeerd maar geen resultaat.

Heb SeasOnPass gestart en dan moet je hem in de dfu modes zetten. Als ik die 2 knoppen 7sec ingedrukt heb moet Itunes zelf opstarten(volgens diverse handleidingen)...........dit gebeurd dus niet....
Als ik Itunes zelf open dan zie ik de Atv2 ook nergens staan.....

Wat doe ik verkeerd

Iemand een idee.....

Bij voorbaat dank

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2013 om 23:12 ----------

Heb iTunes 10 nog op een pc gezet. Daar ziet iTunes de Atv2 ook niet. Ben er al een paar uurtjes zoet mee geweest maar kom niet verder. Overal lees ik hoe het moet installeren maar nergens kan ik vinden wat mijn probleem oplost. Iemand een tip

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 februari 2013 om 23:59 ----------

Als ik nu de Atv op de heb aangesloten heb ik nu geen beeld meer.
Wel geluid. AirPlay lukt wel met audio. Maar geen beeld. :-(

Wie heeft een idee??
Beetje radeloos.......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-13, 08:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb er ook eentje die moeilijk doet om in DFU mode te komen

Alvorens het ding met een USB-kabel aan te sluiten hang ik hem even aan de stroom zodat hij herstart en dan werkt het wel om hem in DFU mode te zetten.

Enter DFU Mode on the Apple TV 2
  #3  
Oud 16-02-13, 08:42
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb er ook eentje die moeilijk doet om in DFU mode te komen

Alvorens het ding met een USB-kabel aan te sluiten hang ik hem even aan de stroom zodat hij herstart en dan werkt het wel om hem in DFU mode te zetten.

Enter DFU Mode on the Apple TV 2
Ik heb er drie en daarvan zijn er twee die verschillend in DFU gaan. Een moet eerst aan de stroom gehangen worden, de tweede pas als hij in DFU zit, dan aan de stroom anders gaat hij niet verder. Vreemd maar het bij beide is het weer goed gekomen.

Succes
  #4  
Oud 16-02-13, 10:19
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Tot 2uur vannacht aan het Googlen geweest en de USB kabel erin gelaten. Opeens geeft ie de Atv aan in iTunes. Vraag me niet hoe het kan maar hij is gejailbreakt. Niet met de versie 4.2 die erop stond maar met de nieuwste versie van Atv. iTunes heeft hem waarschijnlijk ook hersteld. Moet niet uitmaken denk ik. Films speelt ie in ieder geval van m'n nas. Wel frustrerend als je niet weet wat nu het probleem was. MAAR eind goed, al goed... Nu de rest nog.
  #5  
Oud 16-02-13, 10:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneEd Bekijk bericht
T Moet niet uitmaken denk ik.
De nieuwste Apple TV firmware draait zeer goed. Als je NitoTV gaat gebruiken moet je wel even oppassen met het installeren van packages met NitoTV. NitoTV crasht en laat unresolved dependencies (onopgeloste afhankelijkheden?) achter.

Succes verder
  #6  
Oud 16-02-13, 15:52
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Ok. Bedankt voor de tip
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes sandertamse iTunes 7 09-04-12 11:51
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. rajapershad iTunes 12 20-12-11 18:37
Windows: itunes herkend de iphone niet fleurbelt iTunes 7 21-01-11 13:25
Itunes herkend Iphone niet myirtici iTunes 1 16-04-10 11:51
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.