//

Apple TV - iTunes blijft verbinden

Apple TV - iTunes blijft verbinden discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Even de situatie schetsen: Ik heb een draadloos netwerk (H&S) dat doordat er niet overal in huis bereik is bijgestaan wordt door een router , ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-13, 15:59
svintje svintje is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 1
Standaard Apple TV - iTunes blijft verbinden

Even de situatie schetsen:

Ik heb een draadloos netwerk (H&S) dat doordat er niet overal in huis bereik is bijgestaan wordt door een router , in gesteld als access point (Netgear WNR1000), dat ik ook H&S wil gaan noemen maar voorlopig H&S2 heet om ze uit elkaar te kunnen houden.

Als ik bedraad via powerline, of draadloos met H&S verbonden ken kan ik zowel van iPhone, iPad als Mac streamen naar de Apple TV.

Als ik verbonden ben met H&S2 kan ik streamen naar Apple TV met de iPhone en de iPad, maar bij het verbinden vanuit iTunes blijft deze hangen. (hij ziet de apple TV wel, maar probeert een minuut verbinding te maken en stopt dan als het niet lukt) Als de Mac verbonden is met H&S2 kan ik deze wel gewoon zien bij "Computers" op de Apple TV.

Iemand enig idee wat ik moet doen om dit te verhelpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail blijft maar verbinden en kan niet verzenden. Hotelstlaurans iPhone algemeen 0 03-05-12 14:56
Verbinden met Itunes lalalala iTunes 1 24-02-12 19:04
Windows: Itunes en Appstore niet meer verbinden BBQ iTunes 0 06-04-10 21:14
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. Boy van Baal iTunes 1 10-09-09 15:03
FUGU blijft 'verbinden' Q's Network Desktop-applicaties 1 04-03-08 10:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.